Oululaisen iLOQin Heikki Hiltunen ja Mika Pukari edustavat Suomea yrittäjyyden maailmanmestaruuskilpailussa Monacossa

Oululaisen iLOQin toimitusjohtaja Heikki Hiltunen ja perustaja Mika Pukari edustavat Suomea tällä viikolla järjestettävässä EY World Entrepreneur Of The Year -kilpailussa Monacossa. Kansainvälistä kilpailua voidaan kutsua yrittäjyyden maailmanmestaruuskilpailuksi.

iLOQ Oy:n toimitusjohtaja Heikki Hiltunen ja perustaja Mika Pukari palkittiin vuoden kasvuyrittäjinä viime vuoden lokakuussa järjestetyssä Suomen EY Entrepreneur Of The Year 2023 -gaalassa. Tilintarkastus- ja asiantuntijayritys EY:n vuosittain järjestämässä kilpailussa palkitaan yrittäjiä, jotka innostavat muita visiollaan, johtajuudellaan ja saavutuksillaan. Voittajan valitsee EY:stä riippumaton tuomaristo.

Suomen kilpailun voiton myötä Hiltunen ja Pukari pääsevät kilpailemaan yrittäjyyden maailmanmestaruudesta 4.-7. kesäkuuta Monacossa järjestettävässä EY World Entrepreneur Of The Year -kilpailussa. Kilpailussa kohtaa 47 maan EY Entrepreneur Of The Year -voittajat. Päätöksen voittajasta tekee kokeneista kansainvälisistä yritysjohtajista koostuva tuomaristo.

”iLOQ on mahtava menestynyt ja edelleen kasvava yritys, mikä kertoo sekä Pukarin että Hiltusen osaamisesta ja intohimosta. Maailman parhaiden yrittäjien ja muiden yrittäjyyden sidosryhmien tapaaminen kilpailun kansainvälisessä finaalissa tarjoaa ainutlaatuisen väylän verkostoitumiseen. Toivotan iLOQille paljon onnea ja menestystä World Entrepreneur Of The Year -kilpailuun!”, sanoo Juha Hilmola, Suomen EY Entrepreneur Of The Year -ohjelman johtaja.

iLOQ perustettiin vuonna 2003 Oulussa. iLOQin tuotteet korvaavat perinteiset, mekaaniset ja sähkömekaaniset lukitusjärjestelmät patentoiduilla teknologioilla. Paristo- ja johtovapaat järjestelmät ovat turvallisia ja kestäviä, ja ne varmistavat luotettavasti päivittäisen pääsyn rakennuksiin. Kyseessä on maailmanluokan innovatiivinen yritys, jolla on suuret tavoitteet.

”On suuri kunnia edustaa Suomea ja yrittäjyyttä maailmalla. Kilpailun myötä avautuu myös mahdollisuus vahvistaa iLOQin kansainvälistä tunnettuutta ja rakentaa verkostoja muihin menestyneisiin yrityksiin”, Heikki Hiltunen ja Mika Pukari sanovat.

EY Entrepreneur of the Year -kilpailun järjestää tilintarkastus- ja asiantuntijayritys EY. Vuoden 2024 kilpailun kumppaneina Suomessa toimivat Danske Bank, Työeläkeyhtiö Elo ja Secto Automotive.

Lisätietoja kilpailusta: EY World Entrepreneur Of The Year™

Niina Afflecht
Head of PR & Communication, EY Suomi
niina.afflecht@fi.ey.com

EY | Building a better working world

EY rakentaa paremmin toimivaa maailmaa, auttaen luomaan pitkäaikaista arvoa asiakkaillemme, henkilöstöllemme ja yhteiskunnalle sekä rakentaen luottamusta pääomamarkkinoilla.

Hyödyntäen dataa ja teknologiaa, EY:n monipuoliset tiimit yli 150 maassa luovat luottamusta tilintarkastuspalveluiden avulla sekä auttavat asiakkaitamme kasvamaan, uudistumaan ja toimimaan paremmin.

Tilintarkastuksen, konsultoinnin, laki-, strategia-, vero- ja transaktiopalveluiden parissa työskentelevät EY-tiimit kysyvät parempia kysymyksiä löytääkseen uusia vastauksia nykypäivän monimutkaisiin ongelmiin.

Lisätietoja löydät internetistä www.ey.com/fi.