Fazers pop-up försäljning i Villmanstrand

Lördagen den 25 november arrangerar Fazer en pop-up tillställning i sin personalbutik vid konfektyrfabriken i Villmanstrand. I butiken finns till försäljning ett urval av Fazers läckraste godsaker till ett tilltalande pris.

Lördagen den 25 november 2023 arrangerar Fazer ett pop-up försäljningstillfälle i sin personalbutik vid konfektyrfabriken i Villmanstrand. Personalbutiken, som i vanliga fall är enbart avsedd för Fazers personal, öppnar under dagen sina dörrar även för andra godissugna köpare.

I butiken finns till försäljningen ett urval av Fazers söta godsaker till ett tilltalande pris. Urvalet omfattar inte Fazers samtliga godissorter.

Pop-up försäljningstillfället är det första i sitt slag vid Fazers konfektyrfabrik i Villmanstrand. Trots trafikstyrning är det möjligt att tillfället orsakar rusning på området samt även i själva butiken. Vi ber våra kunder att förbereda sig för att vänta samt att utrusta sig med tålamod och gott humör. Vi vill betjäna samtliga våra kunder så bra som möjligt.

Pop-up butiken i Villmanstrand

• Adress: Fazers konfektyrfabrik, Valtakatu 2, 53600 Villmanstrand
  • Tidpunkt: lördag 25.11.2023 kl. 10-14
  • Betalmedel: bankkort
  • Tillgänglighet: butiken är inte obehindrat tillgänglig

För ytterligare information:

Liisa Eerola, kommunikationsdirektör, Fazer Konfektyr, tfn 044 710 8860, liisa.eerola@fazer.com

Fazers medietelefon är öppen mån–fre kl. 8–16, tfn +358 40 668 2998, media@fazer.com

Med fokus på matupplevelser, gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra ca 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till ytterligare ca 40 olika länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2022 uppgick till 1,1 miljarder euro.