Chilin potkua ja Geishan hempeyttä

Kevät on tulvillaan juhlaa ja uutuuksia. Geishan uusi upea lahjarasia on ihana lahja ystävälle. Uudella Susu Minttu palalla ja Angry Birds –pussilla voi yllättää takapenkkiläiset matkalla hiihtoloman viettoon. Patukka-sarjan uutuusmaku innostaa kokemaan jännittävän makuelämyksen ja ilahduttaa chilin ystäviä.

Uutuudet ovat saatavilla kaupoissa helmikuun alusta lähtien.

Karl Fazer Chili & Crisp 37 g
Kauan kaivattu maku palaa patukka-sarjaan. Tämä uutuuspatukka on ainutlaatuinen tuote Suomessa ja siinä maistuu pehmeä maitosuklaa, rapeat riisimurot ja ripaus tulista chiliä!

Geisha one-twist pyöreä rasia 122 g
Jokaisessa päivässä on pieni pala unelmaa. Geishan kaunis pyöreä, silkkipaperilla vuorattu lahjarasia kätkee sisälleen 12 hienostuneen herkullista Geisha-konvehtia. Kauniit lotus-kukan muotoiset konvehdit ovat aikaisempaa täytteellisempiä.

Rasia sopii moneen tilanteeseen ja erinomaisesti lahjaksi ystävänpäivänä, naistenpäivänä sekä äitienpäivänä.

re-mix2 350 g
Värikäs re-mix pussi sisältää monipuolisen sekoituksen kaikkiaan 10 erilaista makua. Kahdeksan hedelmäistä makua ovat lime, ananas-pippuri, verigreippi-pippuri, omena, mansikka, mustaherukka, passion ja mustaherukka-raikas sitruuna.

Mukana on myös maut salmiakki-lakritsi-päärynä ja toffee-anis-lakritsi.

Pussin uusi avaus helpottaa käyttöä.

Susu Minttu pala 175 g
Suomalainen rakastettu retrobrändi vuodelta 1975 saa rinnalleen raikkaan pirteän minttusiskon. Susu Minttu palan herkullinen maitosuklaakuorrutuksen alla on rapea riisimuro sekä runsaasti mintunmakuista toffeetäytettä.

Fazer Angry Birds Yellow bird 120 g
Pussi sisältää suosikkikarkkimakuja mansikka, karamelli, lime ja appelsiini sekä uuden pirteän ananas-kookos makeisen. Makeiset eivät sisällä gelatiinia, joten ne sopivat myös kasvisruokavaliota noudattaville.

Tyrkisk Peber Firewood 150 g
Pussissa nyt neljä erilaista jännittävää salmiakkimakua ja muotoa.

Vaalean harmaan sävyinen on täytteellinen Tyrkisk Peber –laku, musta lakritsitanko on voimakkaan salmiakin makuinen, puunrungon mallisessa maistuu chili-salmiakki ja musta pyöreä rapsakkakuorinen on maultaan voimakas salmiakki.

Fazer Angry Birds Pink Bird 70 g chewing gum (stevia)
Angry Birds-faneille uusi sokeriton vaihtoehto. Makeutusaineena käytetty ympäri maailmaa valloittanutta steviaa. Stevia on kasvista saatava intensiivimakeuttaja. Tuotteessa ei ole muita intensiivimakeuttajia.

Super Salmiakki Stevia 38 g
Salmiakin ystäville nyt sokeriton vaihtoehto, joka on hammasystävällisempi vaihtoehto. Lisäksi siinä on vähemmän kaloreita ja makeutusaineena on käytetty steviaa, joka valloittaa eri tuoteryhmissä ympäri maailmaa.
Stevia on kasvista saatava intensiivimakeuttaja.

Lisätietoja
Stevia-tuotteet: Research Director, Heli Kylläinen, Fazer Brands, puh. 040 514 7291
Karl Fazer: Senior Brand Manager Jonna Pelvo, Fazer Brands, Brand management & marketing, puh. 046 851 5911
Dumle, Marianne, Xylimax: Senior Brand Manager Kirsi Nordberg, Fazer Brands, Brand management & marketing, puh. 040 558 0526
Pantteri, Ässä, Merkkari, remix ,lakritsit, Xylimax, pastillit/salmiakki, tikkarit, Dumle, Tutti Frutti: Senior Brand Manager Aku Lipsanen, Fazer Brands Suomi, puh. 0400 259 860
Geisha, Susu: Senior Brand Manager, Rasmus Bange, Fazer Brands Suomi, puh. 050 303 2849
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, puh. 050 380 4996
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazer.fi/media, ”Media_Press”, ”Candy novelties, Spring 2014”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu, ravintola- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin ja osaaviin ihmisiin. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konserni toimii kahdella liiketoiminta-alueella. Fazer Brands on tunnettu maukkaista leipomotuotteista ja makeisista. Fazer Food Services tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluita sopimusruokailussa. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä.