Dumle haastaa nuoret näyttämään taitonsa

Fazerin suosittu Dumle-brändi innostaa nuoria esittelemään lahjakkuuttaan. Laulaja Isac Elliot on mukana haastamassa nuoria osallistumaan ja on luvannut paljastaa videollaan oman muun ”talenttinsa” kuin laulamisen. Kilpailuun voi osallistua omalla videolla tai kuvalla 31.12.2014 saakka.

Näytä mihin pystyt -kilpailuun voi osallistua lataamalla hassun, kummallisen, kiinnostavan tai muuten vain mahtavan oman videon tai kuvan osoitteessa www.dumle.fi. Voit myös katsoa muiden temppuja ja antaa heille tähtiä.

”Uskomme, että jokainen nuori on lahjakas jollain tavoin, vaikkeivät he vielä itse sitä tietäisikään. Kampanjan tavoitteena on tukea nuoria ja rohkaista heitä näyttämään omat erityiskykynsä. Haluamme kannustaa nuoria tuomaan esille omaa lahjakkuuttaan, oli se sitten minkälaista tahansa”, kertoo senior brand manager Kirsi Nordberg Fazer Makeisilta.

Osallistujien joukosta Isac Elliot valitsee omat suosikkinsa, ja voittajat pääsevät kavereidensa kanssa vierailulle Fazerin suklaatehtaalle yhdessä tähden kanssa. Videokilpailuun voi ottaa osaa kaikki 15 vuotta täyttäneet. Alle 15-vuotiaat voivat osallistua vanhempiensa kanssa.

”Jotkut ovat hyviä matikassa, jotkut jalkapallossa, jotkut osaavat tehdä spagaatin ja jotkut osaavat naksauttaa selkänikamia. Siistiä, että ihmiset osaavat eri juttuja. Kaikesta pitää olla ylpeä”, kiteyttää Isac Elliot.

”Pyysimme Isac Elliotin mukaan kampanjaan, koska hän on itse nuori ”talentti”. Rohkaistakseen muita mukaan esittelemään taitojaan Isac heittäytyy ja tekee oman videonsa. Laulamisen sijaan nuori poptähti paljastaa toisenlaisia kykyjään”, lupaa Nordberg.

senior brand manager Kirsi Nordberg, Fazer Makeiset, p. 040 558 0526
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Group, p. 050 380 4996
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Isac Elliotin yhteyshenkilö: Sony Music, Kari Holmgren kari.holmgren@sonymusic.com p. 040 530 6634

Verkossa
#dumlerewards, #dumle, www.dumle.fi

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Isac Elliot
on maamme seuratuin teinitähti sosiaalisessa mediassa. Hänellä on Instagramissa yli 213 000 seuraajaa, Facebookissa yli 112 000 tykkääjää ja Twitterissä yli 51 000 seuraajaa. Hänen viime toukokuussa julkaistu ensialbuminsa ”Wake Up World” debytoi Suomen virallisen albumilistan ykkösenä ja on siitä lähtien ollut listan kärjessä peräti 47 peräkkäistä viikkoa. Isac pokkasi tämän vuoden Emma-gaalassa Vuoden tulokas- ja Spotifyn Vuoden Innovaattori -pystit. Isacista kertova dokumenttielokuva ”Dream Big: The Movie” julkaistiin DVD:nä 7. toukokuuta. Isacin ajankohtainen single ja video on nimeltään ”Baby I”.

www.facebook.com/IsacElliot
www.isacelliot.com