Fazer ALKU uutuuspuurot ja -myslit ovat nyt kaupoissa

Herkulliset Fazer ALKU puurot ja myslit valmistetaan kotimaisesta 100 % täysjyväkaurasta, joka kasvaa päijäthämäläisillä tiloilla. Kivenheiton päässä, Fazerin omassa myllyssä Lahdessa lähiseudun kaura hiutaloidaan sukupolvien ajan vaalitulla ammattitaidolla. Runsaskuituisten ALKU-uutuuksien, kuten jo valikoimissa olevien tuotteiden, makeus tulee vain marjoista ja hedelmistä. Niihin ei ole lisätty sokeria eikä lisäaineita.

Fazer ALKU Proteiinipuuro, vadelma & mustaherukka, 400 grammaa

Markkinoiden ensimmäinen 100 % kasvipohjainen proteiinipuuro. Helppo pikapuuro, joka valmistuu hetkessä.

Aamiaiseksi, välipalaksi tai nautinnollisiin herkutteluhetkiin marjaisa vegaaninen pikapuuro.

Sisältää 19 % kasviproteiinia, joka tulee kauraproteiinista ja vehnänalkioista. Runsaskuituinen, kuitua 11 %. Vadelma ja mustaherukka tuovat puuroon luontaista makeutta. Ei lisättyä sokeria. Lisäaineeton.

Lisää vain kuuma vesi, sekoita tasaiseksi ja anna hautua hetki. Kokeile myös manteli- ja soijamaitojuomaan valmistettuna tuorepuurona.

Tuotteelle on myönnetty Parempi valinta -sydänmerkki. Sillä on myös Hyvää Suomesta Joutsenlippu -alkuperämerkki.

Pakkauksessa on kätevä kaatonokka. Se on helppo avata ja sulkea. Pakkauksen voi kierrättää kartonkikeräyksessä.

Fazer ALKU Proteiinipuuro, vadelma & mustaherukka on valmistettu Fazerin Lahden myllyssä.

Fazer ALKU Ruis & taateli kaurapuuro, 500 grammaa

Koko perheelle maistuva pehmeän makuinen uutuuspuuro, joka valmistuu muutamassa minuutissa.

Aamiaiseksi, väli- ja iltapalaksi uudenlainen ruis & taateli kaurapuuro, joka rouheus tulee idätetyistä rukiinjyvistä ja makeus taateleista.

Ruis ja pehmeän makea taateli ovat yhdistelmä, jotka tekevät puuron koostumuksesta ja mausta ainutlaatuisia.

Runsaskuituinen, kuitua 14 %. Ei lisättyä sokeria. Lisäaineeton.

Keitä liedellä 5 minuuttia tai 2 minuuttia mikrossa. Sekoita ja nauti. Kokeile myös maitoon tai kauramaitojuomaan valmistettuna puurona.

Fazer ALKU Ruis & taateli kaurapuuro on valmistettu Fazerin Lahden myllyssä.

Fazer ALKU Mansikkainen kaakaogranola, 375 grammaa

Varsinkin perheen nuorille maistuva rouskuva kaakaoinen herkku ilman lisättyä sokeria.

Aamiaiseksi, väli- ja iltapalaksi uudenlainen mansikkainen kaakaogranola, jonka maku tulee aidoista mansikoista ja vaniljasta.

Kotimaiset täysjyväkaurahiutaleet on paahdettu rapeaksi ja mukaan on sekoitettu selkeitä, aitoja mansikanpaloja.

Sisältää kuitua 8 %. Ei lisättyä sokeria. Lisäaineeton. Ei sisällä vehnää.

Fazer ALKU Mansikkainen kaakaogranola on valmistettu Fazerin Lahden myllyssä samoin kuin valikoimista jo tuttu omenainen kauragranola.

Fazer ALKU Ruis & taateli mysli, 450 grammaa

Koko perheelle maistuva runsaan makuinen mysli ilman lisättyä sokeria.

Kylmän maidon, maitojuoman, jogurtin tai kauravalmisteen kera aamiaiseksi, väli- ja iltapalaksi pehmeän makuinen mysli, jossa paahdetun kauran ja rukiin joukossa on hunajaisia kauranokareita ja makeita taateleita.

Valmistettu kotimaisista täysjyväkaura- ja täysjyväruishiutaleista sekä sisältää 25 % auringonkukan- ja kurpitsansiemeniä. Mysleissä on mukana uunissa paahdettuja hunajaisia kauranokareita, jotka tekevät niistä rapeita ja maukkaita.

Runsaskuituinen, sisältää kuitua 11 %. Ei lisättyä sokeria. Makeus hunajasta. Ei sisällä vehnää. Lisäaineeton.

Fazer ALKU Ruis & taateli mysli on valmistettu Fazerin Lahden myllyssä kuten myös ennestään valikoimista tuttu, aitoja marjoja ja hedelmiä sisältävän Kotipuutarhamysli.

Fazer ALKU -puurovalikoimissa on jatkossa kolme keitettävää puuroa ja viisi pikapuuroa, mysleissä kolme mysliä ja kaksi granolaa.

Fazer ALKU puurot ja myslit: Kategoriapäällikkö Annika Ratsula, Fazer Mylly,  annika.ratsula@fazer.com puh. 040 740 0417

Viestintäpäällikkö Taina-Lampela Helin, Fazer-konserni, taina.lampela-helin@fazer.com , puh. 040 668 4600

Fazer ALKU nettisivut: https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/tuotemerkit/alku/

Painokelpoiset tuotekuvat:

www.fazergroup.com/pictures - Media_Press - Fazer_ALKU_Novelties_Spring_2018

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat: