Fazer arpoo vuoden täysksylitolit 11 voittajaperheelle

​Voita vuoden täysksylitolit koko perheelle -kampanja kuluttajille on käynnistynyt. Fazer arpoo 8.10. −17.12. välisenä aikana jokaisena perjantaina yhdelle onnekkaalle perheelle paketin, jossa on vuodeksi täysksylitolituotteita.

”Haluamme innostaa perheitä ottamaan täysksylitolituotteet osaksi ateriakulttuuria – pieni hyvä ruoan jälkeen raikastaa suun ja hoitaa hampaita”, kertoo ksylitoliasiantuntija Annukka Storm Fazer Makeisilta.

Kilpailuun osallistutaan Xylident-pussin (80 -130 g) takaa löytyvällä kampanjakoodilla joko Internetin kautta tai postikortilla. Kilpailusta ja palkinnosta voi lukea enemmän osoitteessa www.fazer.fi/arvonta.

Kaikilla Fazer-purukumeilla on sekä Hammaslääkäriliiton hyväksyntä että EU:n virallinen terveysväittämä. Täysksylitolipurukumi on makeutettu yksinomaan ksylitolilla.

Lisätietoja antavat
ksylitoliasiantuntija Annukka Storm, Fazer Makeiset, p. 040 532 5771 tai etunimi.sukunimi(a)fazer.com

Fazer-konserni sai alkunsa vuonna 1891 perustetusta perheyrityksestä, kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsinkiin. Tänään Fazer-konserni tarjoaa ruokailupalveluja sekä leipomo- ja makeistuotteita. Toimintaa on kahdeksassa maassa.  Asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja yhteistyö ovat Fazerin toiminnan perusta. Konserniin kuuluu kaksi liiketoiminta-aluetta, Fazer Food Services ja Fazer Leipomot & Makeiset, jotka luovat makuelämyksiä omilla aloillaan.

Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli yli 1,4 miljardia euroa. Henkilöstön määrä vuonna 2009 oli lähes 17 000.

Fazer Leipomot & Makeiset
Fazer on Suomen johtava leipomoyritys ja yksi johtavista Itämeren alueella ja Venäjällä. Leipiä ja leivonnaisia valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä, jossa Fazer toimii nimellä Hlebnyi Dom. Makeistoimialalla Fazer on Suomen johtava yritys sekä vahva toimija Itämeren alueella. Makeistehtaat sijaitsevat Suomessa: Vantaalla (suklaat), Lappeenrannassa (sokerimakeiset) ja Karkkilassa (purukumit).