Fazer Café -ketju laajenee - Fazer Café Keilaniemi avataan 17.8.2021

Fazer avaa tänään Espoon Keilaniemeen uuden Fazer Café -kahvilan. Fazerin kahvilaliiketoiminta alkoi 130 vuotta sitten, kun nuori Karl Fazer avasi ranskalais-venäläisen konditorian Helsingin Kluuvikadulla. Uusi kahvila jatkaa tätä perinnettä tarjoten sekä perinteisiä että uusia herkkuja asiakkailleen.

Nyt avattava Keilaniemen kahvila on jo 17. Fazer Café Suomessa. Kahvila palvelee kattavalla aamupala- ja lounasvalikoimallaan sekä tarjoaa iltapäiväkahveille viihtyisän kahvilamiljöön. Asiakas voi aamulla kerätä aamiaisen erilaisista annoksista ja nauttia lounaalla vaihtoehtoisesti keiton, uuniperunan, pariloidun toastin tai juuri mieleisensä salaatin jonka voi koota kahvilan korkealaatuisesta salaattibaarista.

”Haemme kasvua myös voimakkaasti kehittyviltä alueilta ja uskomme Fazer Cafen tavoittavan hyvin Keilaniemen alueella työskentelevät ihmiset ja asukkaat. Uusi Fazer Cafe sopii mainiosti tapaamispaikaksi toimiston ulkopuolella ja raikkaista lounasvaihtoehdoista voi nauttia joko paikan päällä tai napata kätevästi mukaan.” toteaa Fazer Retailin Suomen toimitusjohtaja Miika Kostilainen

Fazer 130-vuotisjuhlan kunniaksi jaamme Fazer Café Keilaniemen avauspäivänä Karl Fazer Avec –uutuuslevyn 100 ensimmäiselle asiakkaalle ostoksen yhteydessä.

Uusi kahvila sijaitsee osoitteessa Keilaniementori 4 ja on avoinna:

Ma-pe 7.30 - 18.00
La 9.00 - 16.00
Su suljettu

Avajaistarjoukset 17. - 31.8.

Kermainen lohikeitto 8,50 €

Salaattibaarin salaatti (1+3 täytettä) 9,90 €

Katkarapuleipä & Fazer Blend kahvi 10,50 €

Vapaavalintainen kakkupala & Fazer Blend kahvi 6,90 €

Fazer Café

Fazer Café verkkokauppa

Miika Kostilainen, toimitusjohtaja, Fazer Retail, miika.kostilainen@fazer.com

Fazerin mediapuhelin palvelee puh. +358 40 6682 998, arkisin klo 8-16 tai media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Toteuttaakseen visionsa Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 8 500 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.