Fazer Café -ketju laajenee - Fazer Café Lauttasaari avataan 23.12.2020

Fazer palaa Lauttasaareen ja avaa kahvilan 23.12.2020.

Fazer Café Lauttasaaressa tarjotaan jo muista kahviloista tuttuja herkuttelutuotteita koko päivän ajan: aamulla voi kerätä aamiaisen erilaisista pienistä annoksista, lounaalla on keittoa ja mm. pariloituja toasteja. Juhlaan löytyy Fazerin täytekakkuja ja arkea voi piristää erilaisilla kahvileivillä, kuten Fazer Aito -kaurajuomaan leivotuilla pistaasikierteillä. Fazer Café Lauttasaaresta voit myös noutaa verkkokaupasta tilatut tuotteet. Tilauksen voi maksaa verkossa heti tilauksen yhteydessä tai kahvilassa noudon yhteydessä.

”Fazer palaa Lauttasaareen yli 30 vuoden tauon jälkeen ja meidät on jo nyt otettu todella lämpimästi vastaan. Toivomme että tästä tulee kaikkien saarella asuvien ja siellä vierailevien kohtaamispaikka” toteaa Fazer Retailin Suomen toimitusjohtaja Miika Kostilainen

Lauttasaaren kahvila on 14. Fazer Cafe Suomessa ja jo toinen tänä vuonna avattu kahvila. Fazerin kahvilaliiketoiminta alkoi vuonna 1891 Helsingin Kluuvikadulla. Uusi kahvila sijaitsee osoitteessa Lauttasaarentie 29 ja on avoinna:

Ma-pe 7:30-20:00

La 9:00-18:00

Su 10:00-18:00

Turvallisuus ensin

Kahvilassa sekä työntekijöiden että asiakkaiden turvallisuuteen on kiinnitetty erityistä huomioita. Turvallisesta asioinnista ohjeistetaan asiakkaita verkkosivuilla, uutiskirjeessä ja kahviloiden sisäänkäynnillä. Asiakaspolku on suunniteltu tarkasti ja turvavälit tarroitettu. Kassapisteen ja asiakkaiden väliin on asennettu suojapleksit, ja kontaktitonta maksua suositellaan.

Miika Kostilainen, toimitusjohtaja, Fazer Retail miika.kostilainen@fazer,com

Fazerin mediapalvelu puh. +358 40 6682 998, arkisin klo 8-16 tai media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.