Fazer Cafén kesän uutuuksissa maistuvat suosituimmat suklaamaut ja artesaanilaatu

Fazer Cafén kesävalikoima tuo kiinnostavia uutuuksia ja vanhoja suosikkeja kesän herkutteluhetkiin.

Viileitä juomia ja jäätelöannoksia

Kesän uusissa jäätelöannoksissa maistuvat suosituimmat suklaamaut. ”Toukokuun alussa uudistimme Fazer Cafés jäätelöannokset. Kesävalikoiman uutuusannoksissa herkutellaan Marianne- ja Geisha-jäätelöannoksilla. Uutuutena on Fazer Yosa Kaurajäätelöstä tehty vegaaninen annos nimeltään Tyrni. Mukana on myös monen suosikkiannos Fazer Signature -jäätelöannos, josta löytyy Fazerin omaa tryffeli-, mansikka- ja vaniljajäätelöä”, kertoo Fazer Cafés Team Leader Carita Landén.

Kylmät juomat ovat kesällä suosittuja virkistäjiä. Niissäkin maistuvat Fazerin makeiset sekä kiinnostavat uudet maut. Geisha Ice latte on Landénin mukaan löytänyt hyvin ystävänsä, ja se löytyy myös tämän kesän valikoimasta. Jäälatte-uutuus puolestaan hemmottelee salmiakin ystäviä.

”Uudessa Salmiakkisuklaa Ice latessa on sulatettua Fazer Salmiakkisuklaata. Toinen viileän herkullinen uutuus on kofeiiniton Kerkkä Ice latte. Juomassa käytettävän kotimaisen KERKKÄ-kuusenkerkkäjauheen on valmistanut rovaniemeläinen Arctic Warriors lappilaisista kuusenkerkistä. Kesäpäivän virkistävä Fazer Blend Cold Brew Aperol on puolestaan sekoitus Aperolia, kylmäuutettua kahvia ja jäitä”, Landén jatkaa.

Kesän juomavalikoimasta löytyvät myös trendikkäät, raikastavat Cold Brew -kahvit ja uutuus Chai ice latte. Raikkaissa smoothieissa makuina ovat mango-inkivääri, mustikka-pellava ja mansikka-minttu.

Valikoimaa vegaaneille

Fazer Caféiden valikoimasta löytyy ihania vegaanisia vaihtoehtoja.

”Vegaaneille sopivia tuotteita kysytään paljon, ja ne ovatkin nykyään jo valikoiman perusjuttu. Fazer Yosa Kaurajäätelöiden lisäksi kesän uutuuksiin kuuluvat muun muassa herkullinen vegaaninen mustikkakierrepulla, teellä maustettu mustaherukka-tummasuklaakakku, mansikkainen avokadoleipä, sekä mango-ananas-mustikka chiapuuro”, Landén kertoo.

Makeita ja suolaisia artesaanileivonnaisia

Asiakkaiden kesken suosittu, ja henkilökunnankin suosikki, Kesäcroissant on palannut kesävalikoimaan. Mascarponevaahdolla ja marjoilla täytetty croissant maistuu vaikkapa Fazer Blend -kahvin kanssa iltapäivän kesäherkkuna.

”Artesaanileipämme, pullamme ja kakkumme leivotaan käsin artesaanileipomossamme. Sieltä saamme kahviloihimme päivittäin tuoretta, käsin leivottua leipää ja pullaa. Kahviloissa valmistettava kesäinen avoleipä savulohella ja perunalla tehdään käsin leivotulle Grand Blanc -leivälle, uusi kana-karhunvatukkaleipä tehdään käsin leivotulle 100% kauraleivälle, ja Herukkaunelma-uutuuskakussa näkyy kondiittoreidemme taidokas kädenjälki”, kertoo Landén tuotevalikoimasta.

Oman kesäisen herkkuhetkensä Landén rakentaa kahvin ympärille.

”Tumma Fazer Blend -kahvi maidolla ja pala vadelmaista Menorca-kakkuamme, jossa kotimaisten vadelmien alla piilee raikas vadelmahillolla maustettu vaniljakreemi. Se on minulle kesälomallakin ihana rentoutushetki”, Landén kertoo.

Marjo Jalava, Director, Customer Experience and Marketing, marjo.jalava@fazer.com, puh. 044 535 3045

Verkkosivut: https://www.fazer.fi/fazer-cafe/

#fazercafe #northernmagicmadereal

Kuvat:

http://www.fazergroup.com/pictures - Media_Press - Kesän uutuudet Fazer Caféssa

Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Northern Magic. Made Real.