Fazer Culinary Teamin huikea suoritus palkittiin kultatasolla - mahdollisuus MM-voittoon

Upean suorituksen eilen Luxemburgissa tehnyt Fazer Culinary Team Finland on palkittu Culinary World Cupissa kultatasolla. Päivien (24.-28.11.) aikana kilpailleet joukkueet arvioidaan lopullisesti torstaina, ja kultatason saavuttaneista palkitaan lopullinen voittaja. Suomella on siis mahdollisuus viedä arvokkain sija.

Joukkueen työskentely eilen maanantaina oli itsevarmaa, iloista, rauhallista ja joukkuehenki paistoi kaikessa. Päivään oli tähdätty yhdessä lähes kaksi vuotta. Vahva harjoittelu kantoi rentoa huippuosaamista kisapäivänä.

Upeat maut tekivät vaikutuksen tuomaristoon. Suorituksessa arvioitiin myös muun muassa hygienia, tekniikka ja esillepano. Suomen joukkueen kilpailulounas oli loppuunmyyty.

Torstaina iltapäivällä selviää, viekö olympiakultaa 2016 voittanut Fazer Culinary Team myös maailmanmestaruuden lounassarjassa.

Yrityksestä

Fazer-konserni Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.