Fazer-fanit pääsivät JVG:n uudelle musiikkivideolle

JVG:n uudella, tänään YouTubessa julkaistulla musiikkivideolla nähdään kymmenen fanin omat videot, jotka valittiin tammi-helmikuun kestäneestä Fazerin videokilpailusta.

Kilpailuun saivat osallistua kaikki 15-vuotiaasta ylöspäin lähettämällä Fazer-älypuhelinsovelluksessa itsestä tai kaverista videon, jossa fiilistellään JVG:n kahden ensimmäisen levyn jotakin kappaletta tai kappaleita. JVG ja Fazer valitsivat osallistuneiden joukosta 10 voittajavideota mukaan uuteen JVG:n Remix2-musiikkivideoon.

”On mahtavaa tehdä JVG:n kanssa yhteistyötä videokampanjan myötä. Saatujen videoiden taso yllätti todella positiivisesti. Kampanjan aikana pääsimme myös yllättämään nuoria faneja luokkaretkellä Fazerilassa, kun Jare ja VilleGalle ilmestyivät makeistehtaallemme”, kertoo senior brand manager Aku Lipsanen Fazerilta.

Remix2-video on nähtävissä tästä päivästä lähtien YouTubessa. Video julkaistiin viikko sitten nähtäville ekslusiivisesti makeispussin Fazer-applikaation kautta.

”Biisin alkuperäinen versio on kerännyt YouTubessa noin viisi miljoonaa katselukertaa. Uudesta videosta kuluttajatähtineen odotetaan siis menestystä”, kertoo Aku Lipsanen. Tuore video on nähtävillä osoitteessa: www.fazer.fi/remix2 .

senior brand manager Aku Lipsanen, Fazer Brands Suomi, p. 0400 259 860
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, p. 050 380 496
sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com
Video: www.fazer.fi/remix2

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää