• Fazer Group/

Fazer Geisha juhlistaa ystävänpäivää Dubain kansainvälisen lentoaseman Dubai Duty Free-myymälöissä

Herkän vaaleanpunainen Geisha on Fazerin kansainvälisin brändi, ja se tunnetaan maailmalla herkullisesta sekoituksesta maitosuklaata ja rapeanpehmeää hasselpähkinänougat-täytettä. Helmikuussa 2024 Geisha juhlii ystävänpäivää inspiroivalla kampanjalla Dubain kansainvälisellä lentoasemalla.

Geisha on kuulunut suomalaisten suosikkisuklaiden joukkoon 1960-luvulta lähtien. Nykyään se on Fazerin kansainvälisin brändi, joka levittää iloa suussa sulavan Fazerin maitosuklaan ja rapean hasselpähkinänougat-täytteen avulla. Dubaissa Geishalla on vahva asema, joka juontaa juurensa vuoteen 2007, jolloin Fazer aloitti yhteistyön Dubai Duty Freen kanssa.

Helmikuussa Geisha on näkyvästi esillä Dubain kansainvälisen lentoaseman Dubai Duty Free -myymälöissä juhlistamalla ystävänpäivää upealla kampanjalla, jonka sydän on Geishalle omistettu promootioalue terminaalissa 1. Kampanjan keskipisteenä ovat sydämenmuotoiset Geisha -rasiat teemaan sopivilla viesteillä, sekä Geisha Original- ja Geisha Caramel & Sea Salt -suklaat 295 gramman pakkauksissa. Matkustajille jaetaan myös Geishan rakkausrunokortteja ja Geisha-maistiaisia.

Geisha tavoittelee uusia suklaan ystäviä

Ystävänpäivä on yksi Geishan tärkeimmistä sesongeista, sillä sen herkän vaaleanpunainen pakkaus sopii täydellisesti ystävyyden ja rakkauden teemaan. Dubai Duty Free ja Dubain kansainvälinen lentoasema ovat toisaalta täydellinen kumppani Geishalle: Dubai International Airport on yksi maailman vilkkaimmista lentoasemista, jonka matkustajamäärä vuonna 2023 oli yli 86 miljoonaa. Dubai Duty Free jatkaa vuorostaan yhä uusien ennätysten rikkomista, saavuttaen kaikkien aikojen parhaan myyntinsä, 2,16 miljardia dollaria vuonna 2023. Dubain kansainvälinen lentoasema on myös solmukohta, joka yhdistää matkustajia kaikkialta maailmasta, mikä tekee siitä kiinnostavan kohtaamisalustan Geishalle, tuoden Geishan joka puolelta maailmaa saapuvien matkustajien saataville lentoaseman kansainvälisen vilkkaassa ilmapiirissä.

”Olemme innoissamme ystävänpäivän teemalla käytävästä yhteistyöstämme Geishan kanssa. Geisha tuo kiinnostavan elementin Dubai Duty Freen korkealaatuiseen tarjoomaan ja kiireisen kansainväliseen tunnelmaan. Geisha kiinnosta varmasti asiakkaitamme”, sanoo Sharon Beecham, Dubai Duty Freen Senior Vice President, Purchasing.

”Fazerilla on pitkä historia kansainvälisessä matkustajamyynnissä, ja Geisha on saanut vahvan jalansijan maailmanlaajuisesti. Erottuvan brändivärin avulla pystymme luomaan kiehtovia kampanjoita ympäri vuoden. Dubai Duty Free on ollut meille arvokas kumppani jo vuodesta 2007, ja vuosien aikana olemme yhdessä kasvattaneet Geishaa Dubain kansainvälisellä lentoasemalla. Menestyksekkään vuoden 2023 jälkeen odotamme uutta ennätysvuotta yhdessä Dubai Duty Freen kanssa. Geishan ystävänpäiväkampanja on hieno esimerkki arvokkaasta yhteistyöstämme”, sanoo Fazerin Travel Retail-toiminnan johtaja Kari Kuikka.

Fazer on Suomen johtava suklaan, makeisten ja keksien valmistaja. Yhtiön makeistuotanto on Suomessa, ja se vie herkullisia tuotteitaan noin 40 maahan. Lisäksi Fazer on yhä enenevissä määrin läsnä myös matkailun vähittäismyyntikanavissa ympäri maailmaa.

Kuvat löytyvät Media-osiosta osoitteesta www.fazergroup.com. Valitse Media – kuva- ja videopankki – Media_Press – Kansainvälinen – Geisha in Dubai 2024

Kari Kuikka, Director, Travel Retail, Fazer Makeiset, puh. 050 5371 755, kari.kuikka@fazer.com

Fazer palvelee mediaa puhelimitse ma–pe klo 8–16, puh. 040 6682 998, media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. 5 000 omistautuneen ammattilaisemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjois-Euroopassa, minkä lisäksi myymme tuotteita noin 40 eri maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat konsernin arvoihin ja YK:n Global Compact -aloitteen periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 1,1 miljardia euroa.

Northern Magic. Made Real.