Fazer Jyväshyvä uudistuu syksyllä 2019

Fazer Jyväshyvän pakkaukset ja tuotteet uudistuvat syksyn aikana. Kaikissa Fazer Jyväshyvä -kekseissä on nyt 100 % kotimaista, vastuullisesti viljeltyä kauraa. Uutuusmakuina ihastuttavat herkullinen Fazer Jyväshyvä Suolainen-Kinuski ja välipalatukoissa tuttu vadelma.

Fazer Jyväshyvä on leiponut hyvää jo yli sadan vuoden ajan, ja pitkiä leivontaperinteitä kunnioittaen syntyvät myös tämän päivän klassikkokeksit. Pakkaukset ja tuotteet uudistuvat syksyllä, mutta rakastettu maku säilyy ennallaan. Vankka leivontataito ja kotimainen kaura antavat kekseillemme murean rakenteen ja aidon maun ajalta, jolloin elämä oli vähän yksinkertaisempaa. Kaikissa Fazer Jyväshyvä -kekseissä käytetään vastuullisesti viljeltyä kotimaista kauraa, joka jauhetaan omassa myllyssämme Lahdessa.

Fazer Jyväshyvä Suklaapisara 350 g
Fazer Jyväshyvä Suklaapisara on lapsiperheiden suosikkikeksi. Juuri sopivasti viljaisasta keksistä paljastuu jokaisella puraisulla herkullisia suklaahippuja. Pussillisesta maukkaita keksejä riittää herkuteltavaa isoille ja pienille. Nyt uudessa pakkauksessa. Leivotaan Suomessa kotimaisesta viljasta.

Fazer Jyväshyvä Kaurakeksi 350 g
Kullankeltainen Fazer Jyväshyvä Kaurakeksi on koko perheen kaurainen suosikkikeksi, joka leivotaan kotimaisesta kaurasta Suomessa. Kaurakeksin karamellinen maku  ja rapea rakenne kutsuvat herkuttelemaan. Pussillinen maukkaita keksejä sopii vaikka välipalaksi retkelle tai kahvipöytään. Maistuvan tauon jälkeen puhtia riittää taas! Nyt uudessa pakkauksessa. Leivotaan Suomessa kotimaisesta viljasta.

Fazer Jyväshyvä Suolainen-Kinuski 320 g   UUTUUS

Tästä keksistä se löytyy - herkullinen suolaisen ja makean liitto!

Rapean kauraisessa keksissä on herkullisia kinuskinpaloja ja suolahippuja. Keksi leivotaan kotimaisesta kaurasta Suomessa, ja se maistuu niin lapsille kuin aikuisille.

Runsaskuituiset Fazer Jyväshyvä -välipalapatukat – kolme makua

Fazer Jyväshyvä -välipalapatukka on uudenlainen, 100 % kauralla leivottu välipalapatukka, jossa on runsaasti kuitua. Se sisältää myös magnesiumia, joka auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta. Nämä pehmeät ja maukkaat patukat sopivat myös vegaaneille, ja ne on leivottu Suomessa vastuullisesti viljellystä kotimaisesta kaurasta. Fazer Jyväshyvä -välipalapatukka on oiva valinta, kun olet liikkeellä tai kaipaat välipalaa!

Fazer Jyväshyvä välipalapatukka vadelma 30 g     UUTUUS
Fazer Jyväshyvä -välipalapatukoiden uutuusmaku sisältää vadelmaa ja maistuu niin lapsille kuin aikuisille.

Fazer Jyväshyvä välipalapatukka vihreä omena 30 g
Tämä pehmeä ja maukas, raikkaan omenainen välipala antaa puhtia päivään. Erinomainen lisä, kun tarvitset nopeaa välipalaa!

Fazer Jyväshyvä välipalapatukka paahdetut siemenet 30 g

Ruokaisampaa makua tarjoaa välipalapatukka, jossa kauraan on yhdistetty paahdettuja siemeniä. Terveystietoisen varma valinta välipalapatukaksi!

Painokelpoiset kuvat:
kuvapankki – media_press - Fazer Jyväshyvä uudistuu_syksy2019

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. +358 44 710 8860
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa
etunimi.sukunimi@fazer.com
Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 668 998, media@fazer.com

Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.