Fazer kehittyy moderniksi ja vastuulliseksi ruokayhtiöksi

Ympäröivän maailman tavoin myös Fazer muuttuu jatkuvasti. 2017 oli uudistusten ja innovaatioiden vuosi. Olemme julkaisseet vuosikatsauksemme 2017 osoitteessa fazergroup.com/vuosikatsaus

Olemme määritelleet vuosille 2018–2022 uuden strategian. Keskitymme tulevina vuosina arvon luomiseen liiketoimintaportfolion valintojen, kasvun sekä jatkuvan operatiivisen laadun ja rakenteellisten uudistusten avulla.

Tavoitteenamme on kasvattaa vuosittain liikevaihtoamme 6-8 prosenttia ja saavuttaa EBITDA:n osalta vähintään 12 prosentin taso. Kehitymme nykyaikaiseksi, vastuulliseksi ruokayhtiöksi, jolla on yhteinen strateginen suunta. Vahvistamme kuluttajakeskeisyyttämme ja vakiinnutamme asemamme innovatiivisena edelläkävijänä. Tavoitteemme on olla kahden suurimman joukossa kategorioissamme valituilla Pohjois-Euroopan markkinoilla.

Toimintamme perustan muodostavat laajan tarjontamme laadukkaat tuotteet ja palvelut, omistautunut ja asiantunteva henkilöstömme, tavoitteellinen työskentelykulttuurimme ja erinomaiset brändimme. Niiden avulla saavutamme tavoitteemme. Yhdistämällä vahvan perinteemme rohkeaan innovatiivisuuteen pystymme tarjoamaan ylivertaisia makuelämyksiä ja mieleenpainuvia kokemuksia. Varmistamme jatkossakin, että vastuullisuus on tärkeässä roolissa kaikessa, mitä teemme.

Tervetuloa tutustumaan tähän ja paljoon muuhun uusilla verkkosivuillamme. Voit lukea lisää strategiastamme, tuloksestamme, brändeistämme ja yritysvastuustamme täältä.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat: