Fazer leipoi syksyn herkkuja arkeen ja juhlaan!

Osana kokonaisvaltaista hyvinvointia on myös herkuttelu ja nautiskelu erityisistä hetkistä – kotoisassa arjessa mutta erityisesti juhlan hetkellä.

Elämä on parhaimmillaan tasapainoista ja nautinnollista.

Syyskuusta lähtien kaupoista löytyvä uutuus:

Fazer Juuresleipä Ruis Kesäkurpitsa & Palsternakka 280g

Leivontaan käytetyistä jauhoista 100 % on täysjyväruista. Leipä on runsaskuituinen, kuitupitoisuus 14 %.

Leivottu taikinajuureen kotimaisesta viljasta lisäksi mukana kotimaista härkäpapua.

Hyvää Suomesta -joutsenmerkki.

Elokuussa myyntiin tullut uutuus:

Fazer Alku-mysli on täynnä luonnollista hyvää:
Sadonkorjuumysli, Kotipuutarhamysli ja Omenainen kauragranola

Fazerin uusissa rouskuvissa mysleissä on raaka-aineita, joita käyttäisit kotona tehdyssä myslissä.

Mysleissä ei ole lisättyä sokeria, vaan makeus tulee aidosta hunajasta. Uusi rapea koostumus, jossa mukana ‘kauranokareita’. Kotimaista täysjyväkauraa, -ohraa ja –ruista, ei lainkaan vehnää.

Maku saadaan aidoista lisäaineettomista, pakastekuivatuista marjoista ja hedelmistä; ei tiivisteitä, ei rusinoita

Fazer Alku Kotipuutarhamysli 375 g

Teimme myslin, jonka maut ovat suomalaisille tuttuja ja raaka-aineet löytyvät omasta pihapiiristä. Mukaan lisäsimme siemeniä, joista saa runsaasti proteiinia ja hyviä rasvoja.

Fazer Alku Omenainen kauragranola 400 g

Omena ja uunissa paahdettu kaura sopivat täydellisesti yhteen. Tuloksena on pehmeän herkullinen kauraherkku, jonka maku tulee aidosta hunajasta.

Fazer Alku Sadonkorjuumysli 450 g

Paahdoimme hellästi kolmea viljaa; kauraa, ohraa ja ruista. Maustoimme myslin hunajaisilla kauranokareilla sekä lisäsimme mukaan vielä herkullisia siemeniä.

Paistopisteiden uutuuksia

Fazer Iso Maalaisleipä 5x750g, pakaste

Klassinen rapeakuorinen herkutteluleipä, joka säilyy tuoreena pitkään rapean kuoren ansiosta. Käsin leivottu aitoon taikinajuureen. Laktoositon, maidoton, suolaa 1,6 %.

Oululainen KauraSata 80x50g, pakaste

Leivontaan käytetystä viljasta on 100 % kauraa.

Erinomainen maku, terveellinen uutuus, kuitua jopa 9,9 %, suolaa 1,1 %. Laktoositon ja maidoton.

Hyvää Suomesta –merkki (kotimaisuusaste yli 85 %).

Lisätietoja
Tumma Juuresleipä ja myslit: Senior Brand and Portfolio Manager, Vilhelmiina Erkkola, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 351 9378
Pakasteleivät: Senior Brand and Portfolio Manager, Thomas Sainio, Fazer Leipomot Suomi, puh. 0406791099
Oululainen –tuotteet: Senior Brand Manager, Antti Kuisma, Fazer Leipomot Suomi, puh. 050 330 8250
Fazer –tuotteet: Senior Brand Manager, Laura Siltanen, Fazer Leipomot Suomi,
puh.  040 777 2817
viestintäjohtaja Leena Majamäki, Fazer-konserni, puh. 040 585 1585
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazergroup.com/pictures,”Media_Press”,”Bread novelties, Autumn 2016”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Vuonna 2016 vietetään menestyksekkään Fazer-konsernin 125-vuotisjuhlavuotta ja tänä vuonna tulee myös kuluneeksi 150 vuotta sen perustajan Karl Fazerin syntymästä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli yli 1,5 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää