Fazer Leipomoiden uutuudet syksyn herkutteluhetkiin

Syksyllä paluussa arkeen auttavat helpot ja ravitsevat leipäuutuudet. Toisaalta pimenevät illat innostavat järjestämään illanistujaisia, jolloin halutaan ilahduttaa ystäviä uusilla herkuilla. On aika tutustua Fazerin uutuusvalikoimaan.

Tuotteet ovat saatavilla kaupoissa syyskuun alusta lähtien.

Aidosti erilainen ruisleipäuutuus
Oululainen Reissumies Tosi Tumma 280 g
Reissumies on kulkenut omia teitään jo 35 vuoden ajan. Komeaa taivalta juhlistaa aidosti erilainen ruisleipä, jonka tumma, mutta pehmeä maku on peräisin maltaasta ja tammisavuaromista. Leivän pintaa komistavat mustat ja valkoiset unikonsiemenet. Ravitseva ja lisäaineeton Reissumies Tosi Tumma leivotaan Oulussa.

Puhtaita ja luonnollisia makuja aamiaishetkiin
Fazer Alku Maalaisviipaleet Porkkana 650 g
Fazer Alku Maalaisviipaleet Merisuola 600 g
Alku-leipäperheen uutuusleivät, Fazer Alku Maalaisviipaleet, ovat herkullisia, ihanan pehmeitä ja lisäaineettomia koko perheen leipiä. Luonnolliset maut merisuola ja porkkana sopivat moneen aamiaispöytään. Kotileipureiden iloksi pakkauksissa on leipien leivontaohjeet.

Syksyisen kahvipöydän herkku
Oululainen Pullava Taittopalat Uuniomena täytepitko 420 g
Pullava Uuniomenapitko on mehevä täytepitko, jossa on reilusti raikasta omenatäytettä sekä täyteläistä vaniljakreemiä. Koko ihanuuden kruunaavat sokeripaahdetut kaurahiutaleet. Herkku soveltuu vaikka jälkiruuaksi. Lahdessa leivottu pitko on laktoositon.

Elegantti arjen juhlistaja
Fazer Marianne Minttusuklaakakkurulla 485 g
Rakastettu makeisbrändi Marianne ja suosittu kakkurulla aikaansaavat yhdessä hurmaavan makuelämyksen. Arjen juhlistamiseen täydellisesti sopivassa kakkurullassa on tumma suklainen sisus ja pinnalla piparminttucrushia – aivan kuten klassikkomakeisessakin.

Lapsiperheiden suosikkileivät uudistuivat
Oululainen Reilu -viipaleet
Tutut Oululainen Reilu -viipaleet ovat nyt entistä parempia ja maukkaampia, sillä niissä on nyt vähemmän lisäaineita. Kaikki Reilu – viipaleet leivotaan Suomessa kotimaisesta viljasta. Neljästä pehmeästä mausta löytää helposti oman suosikkinsa esimerkiksi voileivän tekoon.

Makuina vehnä, vehnälese, täysjyvä ja kaura-pellava.

Kuin käsin tehtyjä
Fazer Klassikko Lounassämpylä 5 kpl/350 g
Fazer Klassikko Moniviljasämpylä 5 kpl/350 g
(Myyntialueena pääkaupunkiseutu ja Lahti)
Maukkaat ja perinteiset Klassikko-leivät ovat syntyneet taitavien leipureidemme käsissä. Nyt Klassikko-perhe kasvaa kahdella herkullisella uutuussämpylällä. Vehnäinen Fazer Klassikko Lounassämpylä on aidon makuinen yksinkertaisten raaka-aineidensa ansiosta. Täyteläisessä Fazer Klassikko Moniviljasämpylässä ruis tuo sämpylään tummuutta ja siemenet rouheutta.

Tutustu myös pakastevalikoimamme uutuuksiin:
Kuluttajille päivittäistavarakaupan paistopisteistä, sekä myös kahviloista ja huoltoasemilta.

Suklaata ja minttua - nam
Fazer Marianne Muffinssi 20 x 100 g
Marianne maistuu nyt myös muffinssissa. Valkoisen kuorrutteen alta paljastuu mehevä suklaamuffinssi, joka kätkee sisälleen vastustamattoman suklaasydämen.

Sadonkorjuun paras pulla
Fazer Syysunelmapulla 48 x 97 g
Runsas uuniomenajogurttitäyte sekä mantelirouhe tarjoavat mehevän makuelämyksen. Syysunelmapulla on sesonkituote ja myynnissä 13.8. - 31.12.2013.

Lisätietoja
Fazer-tuotteet: Marketing Manager, Lotta Holmaheikki, Fazer Brands Suomi, puh. 050 520 3151
Oululainen-tuotteet: Senior Brand Manager, Iisa Kunnala, Fazer Brands Suomi, puh. 040 744 6905
Pakastetuotteet: Senior manager, Portfolio, Bakeries, Åsa Andréasen,Fazer Brands Suomi, puh. 040 516 9981
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, puh. 050 380 4996
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazer.fi/media, ”Media_Press”, ”Bread novelties, Autumn 2013”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Inspiraatiota ja reseptejä leivästä: www.fazer.fi

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu, ravintola- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin ja osaaviin ihmisiin. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konserni toimii kahdella liiketoiminta-alueella. Fazer Brands on tunnettu maukkaista leipomotuotteista ja makeisista. Fazer Food Services tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluita sopimusruokailussa. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä.