Fazer Leipomomyymälä tuo uusia makuelämyksiä kauppakeskus Forumiin

Fazer avaa 8.10. uuden leipomomyymälän kauppakeskus Forumin 0-kerroksessa Helsingissä. Uusi myymälä on jo viides Fazer Leipomomyymälä pääkaupunkiseudulla, ja lisää kasvua suunnitellaan tuleville vuosille. Fazer Leipomomyymälässä halutaan, että siellä myyty leipä maistuu paremmalta kuin mikään muu – paremmalta kuin tavanomainen.

Fazer Leipomomyymälät tarjoavat tuoretta ja maukasta leipää aamuvarhaisesta iltaan asti. Ovet avataan aikaisin, jotta asiakas voi ostaa aamukahvin ja täytetyn leivän mukaan päivän rientoihin. Myymälät tarjoavat myös herkullisia tuotteita kokouksiin ja juhliin.

Helsingin keskustassa avataan lokakuun alussa kaksi uutta Fazer Leipomomyymälää. Ennen Keskuskadulla toiminut Fazer Leipomomyymälä muutti uusiin tiloihin, ja myymälä avattiin Helsingin Citycenterin 1-kerrokseen 1.10. Forumin 0-kerroksessa avataan 8.10. aivan uusi myymälä.

”Paikka on loistava, keskellä suurta asiakasvirtaa. Tänne on helppo poiketa matkalla töihin tai työpäivän jälkeen, shoppailuiltapäivän päätteeksi tai matkalla kotiin. Fazer Leipomomyymälästä saa tuoretta ja maukasta, käsin leivottua leipää ja muita herkullisia leipomotuotteita joka päivä”, sanoo Fazer Leipomomyymälä -toiminnan vetäjänä syksyyn 2015 toiminut Ari Jämsén.

Fazer Leipomomyymälä -toiminta kasvaa tasaista tahtia. Forumin myymälä on jo viides, ja lähivuoden suunnitelmissa on lisää avajaisia. Vuonna 2016 Fazer avaa leipomomyymälän myös Lauttasaaren uuteen kauppakeskukseen, ja seuraava tiedossa oleva avaus on Kalasatamassa syksyllä 2018. Näiden lisäksi suunnitelmissa on muitakin paikkoja.

Fazer Leipomomyymälöiden tuotevalikoimassa on ainoastaan korkealaatuisista raaka-aineista käsin leivottuja ja huolellisesti valmistettuja leipomotuotteita, täytettyjä leipiä, makeisia sekä erikoiskahveja. Leipurit käyttävät vain parhaita jauhoja, jyviä, siemeniä ja muita raaka-aineita, jotta reseptit toteutuisivat parhaalla mahdollisella tavalla. Leipomotuotteiden leivonnassa noudatetaan taikinan pitkiä lepoaikoja, mikä vaikuttaa makuun ja rakenteeseen. Taitavat leipurit varmistavat että tuotteet ovat erityisen herkullisia joka päivä.

”Suosituin tuotteemme on erittäin maukas ja näyttävä Grand Blanc -leipä. Muita suosikkeja ovat Fazer 1891 reikäleipä, kardemummarinkeli ja chili-suklaakakku”, kertoo Ari Jämsén.

Fazer Leipomomyymälä avaa ovensa kauppakeskus Forumin 0-kerroksessa 8.10. klo 10.00 osoitteessa Mannerheimintie 14-20, 00100 Helsinki.

Lämpimästi tervetuloa!

Ari Jämsén, Fazer Leipomomyymälä -liiketoiminnan johtaja, p. 040 055 1889

Leena Majamäki, viestintäjohtaja, Fazer-konserni, p. 040 585 1585

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00, p. 040 668 2998

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Verkkosivu: http://www.fazer.fi/leipomomyymala

Aukioloajat:
Forum: ma-pe 7-20, la 9-18, su 12-18
Citycenter: ma-pe 7-20, la 9-18, su 10-16

Painokelpoiset kuvat:
www.fazergroup.com/pictures, ”Media_Press”, ”Fazer Leipomomyymälä”

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli yli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK:n Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvä