Fazer on tarjonnut joulun makuelämyksiä jo vuodesta 1891

Fazer on ollut jakamassa suomalaista arkea ja juhlaa jo 125 vuotta. Juhlavuotemme huipentuu jouluun, jolloin haluamme inspiroida suomalaisia nauttimaan entistäkin enemmän.

Nosta juhlakauden pöytiin tutut, rakastetut maut ja kokeile houkuttelevia uutuuksia. Piilota paketteihin ilahduttavat yllätykset ja kirjoita mukaan pieni henkilökohtainen viesti lahjansaajalle. Fazerin joulu kutsuu nauttimaan yhdessä ja tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia näyttää että välität.

fazer.fi/125

Karl Fazer joulukalenteri 175 g

Karl Fazer joulukalenterin satumainen talvikuva Helsingin Kluuvikadun joulukadulta vuonna 1937.

Joulukalenterin sisältö on entistäkin monipuolisempi sisältäen 6 eri makua.

Karl Fazer Jouluisia mausteita ja rapeita keksimuruja, maitosuklaata 200 g

Uusi hurmaava talvimaku, jossa maistuu rapeat keksimurut ja jouluiset mausteet. Erinomainen pikkujoululahja, tuliainen tai herkuteltavaksi joulua odotellessa.

Fazermint Tin Box 300 g

Fazermint on joulun ehdoton suosikkisuklaa ja rakastettu klassikko jo vuodelta 1963. Uniikki maku syntyy Fazerin täyteläisen tumman suklaan ja pehmeän herkullisen iparminttutäytteen yhdistelmästä.

Kaunis peltirasia on saatavana vain joulun ajan.

Karl Fazer Collection 145 g

Herkullinen uutuuskonvehtirasia Fazerin parhaista mauista ja vuosisatojen rakastetuimmista konvehdeista sekä uusista suosikeista. Rasiassa on 9 eri makua, 16 konvehtia.

Omar suklainen kermatoffee 320 g

Omar juhlii 50-vuotista taivaltaan: pehmeä toffee on saanut aidon suklaakuorrutteen ja maistuu myös jouluna.

Lontoo rae 200 g

Lakritsin ystävät ovat arvostaneet herkullisen rapeita Lontoo rakeita jo vuodesta 1957. Nyt tämä suosikki on saatavana myös tyylikkäässä lahjarasiassa.

Marianne Mix 320 g

Kaksi suosituinta makua: Marianne original ja Marianne toffee samassa lahjarasiassa. Tyylikäs rasia on ilo antaa lahjaksi.

Dumle original 220 g Halloween Edition
Dumle Gingerbread 220g

Dumle tarjoaa elämyksiä sesonkeihin. Halloweenina tuttu Dumle pukeutuu karmaisevaan Halloween-asuun. Pakkauksen haamut, kurpitsat, lepakot, noidat ja hämähäkit löytyvät myös yksittäisistä karkkikääreistä,  joka tekee koristelusta entistä hauskempaa.

Joulun saapuessa Dumlen toffeesydämessä maistuu ripaus joulun makuja. Piparin makuisessa Dumlessa yhdistyy perinteinen toffeesydän, maitosuklaakuorrute ja ripaus inkivääriä ja kanelia.

Lisätietoja

Karl Fazer suklaalevyt ja -patukat: Senior Brand Manager, Rasmus Bange, Fazer Makeiset,
Karl Fazer konvehdit, joulu: Senior Brand Manager Helen Ojamäe, Fazer Makeiset,
puh. 040 6787 179
Marianne, Omar, Pihlaja, Parhain, Marmeladi, Eucalyptus, Lontoon, Tyrkisk Peber, Angry Birds, Moomin: Senior Brand Manager Susanna Brummer, Fazer Makeiset, puh. 040 742 9495
Dumle: Senior Brand Manager Kirsi Nordberg, Fazer Makeiset, puh. 040 558 0526
Director, Confectionery Communications & Group Partnerships Liisa Eerola, Fazer-konserni, puh. 044 710 8860
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazergroup.com/pictures, ”Media_Press”, ”Candy Novelties, Christmas 2016”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Vuonna 2016 vietetään menestyksekkään Fazer-konsernin 125-vuotisjuhlavuotta ja tänä vuonna tulee myös kuluneeksi 150 vuotta sen perustajan Karl Fazerin syntymästä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli yli 1,5 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää