Fazer Pätkis Kaurajuoma on ihastuttava yhdistelmä suklaista makua ja Pätkis-minttua

Suosikiksi noussut Fazer Dumle Kaurajuoma saa rinnalleen toisen ikonisen maun, kun Pätkis muuntuu kaurajuoman muotoon. Kotimaisesta kaurasta Korialla valmistetussa Fazer Pätkis Kaurajuomassa yhdistyvät suklainen maku ja Pätkis-minttu – siitä tulee taatusti loppukesän hittituote!

Pätkis-suklaapatukka on ollut suomalaisten suosikki jo vuodesta 1978. Suklaan ja mintun yhdistelmä on hurmannut patukan lisäksi myös jäätelössä, munkeissa ja kekseissä, ja nyt tämä tuttu maku tulee kauppoihin juotavassa muodossa.

Fazer Pätkis Kaurajuoma sopii nautittavaksi sekä kylmänä että kuumana, ja avaamaton pakkaus säilyy myös huoneenlämmössä.

”Fazer Pätkis Kaurajuoma sopii niin virkistäjäksi loppukesän retkille kuin lämmikkeeksi talven hiihtoreissuillekin. Tämä kaurajuoma maistuu varmasti koko perheelle, ja siinä on kaikki ainekset todelliseksi hittituotteeksi!” sanoo tuotepäällikkö Laura Tihaja Fazer Lifestyle Foodsilta.

Fazer Pätkis Kaurajuoma on vegaaninen, ja se valmistetaan Fazerin Korian tehtaalla kotimaisesta kaurasta. Tuote saapuu kauppoihin elokuun 2022 alussa.

Fazerin makeisbrändättyjen kaurajuomien sarjan laajentuessa myös Fazer Dumle Kaurajuoman resepti uudistuu, ja samalla sen pakkaus saa uuden ilmeen. Uudella reseptillä valmistetut tuotteet tulevat myyntiin elokuun 2022 lopussa.

Reeta Kylänpää, viestintäpäällikkö, Fazer Lifestyle Foods, reeta.kylanpaa@fazer.com, puh. 0400 270 559

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 6682 998 ja osoitteessa media@fazer.com.

Kuvia toimitukselliseen käyttöön:
https://www.fazergroup.com/fi/medialle > Kuvapankki – Media_Press – Finland – Fazer Pätkis Kaurajuoma

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Omistautuneiden ammattilaistemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjoismaissa ja Baltiassa. Lisäksi myymme tuotteita noin 40 eri maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK:n Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 1,1 miljardia euroa ja sillä oli noin 8 000 työntekijää.

Northern Magic. Made Real.

Avainsanat: