Fazer Pro tarjoaa kevääseen herkullisia makunautintoja sekä uusia ratkaisuja ammattilaisille

Fazer tarjoaa laadukkaita pakaste- sekä tuoretuotteita ammattilaisille. Fazer on suomalaisen maun asiantuntija ja tuntee erilaiset kuluttaja- sekä asiakastarpeet.

Fazer Leipomoiden ammattilaisasiakkaiden kokonaisuus on saanut nyt oman ilmeen ja nimen, Fazer Pro. Jatkossa tunnistat ammattilaiskokonaisuuden uudesta logosta ja sloganista, Menestyksesi reseptit.

Laadukkaiden tuotteiden lisäksi Fazer Pro auttaa asiakasta menestymään tuomalla valmiita ratkaisuja arkeen. Fazerin myynnin ammattilaiset ovat apuna ja auttavat asiakasta kehittämään liiketoimintaa.

Fazer Pro tarjoaa

-          Valmiita konsepteja
-          Apua, tukea ja vinkkejä tuotteiden käyttöön
-          Reseptiikkaa: Loihdi uutuuksia vaikka joka päivä
-          Tukea ja apua tuotteiden näyttävään esillepanoon
-          Tukea hinnoitteluun ja kannattavuuslaskentaan
-          Myynnin tukimateriaaleja

Seuraavaksi esittelemme alkuvuoden uutuudet sekä ratkaisut ammattilaisille.

Olen Lämpöinen -konsepti

Mikä olisi herkullisempaa ja houkuttelevampaa kuin tuoksuvan lämmin kahvileipä?

Munkit ja wienerit ovat vain hetken uunituoreita ja lämpimiä. Fazerin Olen Lämpöinen –konseptin avulla voit tarjota lämpimäisiä asiakkaille koko päivän ajan. Konsepti pitää sisällään kaiken mitä tarvitset aloittaaksesi lämpimien munkkien ja wienerien myynnin pisteessäsi:

Lämpölevy (24x34 cm), Puinen Fazer-kori, Fazer-liinat, näkyvyyden parantamiseksi Olen Lämpöinen –kyltti, pidike sekä omavalvontalomake.

Tuotteet siirretään heti paiston jälkeen koriin ja lämpölevylle. Leivonnaiset säilyvät herkullisina usean tunnin ajan, max neljä tuntia. Päivän mittaan kannattaa paistaa lisää tuotteita koriin, niin pisteessä on koko ajan lämpimiä munkkeja tai wienereitä tarjolla.

Fazer Pro -hinnoittelulaskuri

Fazer tuo asiakkaan tueksi yksinkertaisen Excel-pohjaisen työkalun, joka auttaa hinnoittelussa ja katelaskennassa.

Mitä tuotteen myyntituloista jää käteen raaka-aine- sekä työkulujen jälkeen?
Mistä hinta muodostuu?
Mikä on täytteiden osuus täytetyn leivän hinnasta?
Mikä on työn osuus tuotteen omakustannushinnasta?
Mikäli nämä asiat askarruttavat mieltä, ota yhteys Fazerin myyntiedustajaan.

Täyteläisen suklainen herkkupala
Fazer Suklaabrownie 3x30 palaa (75 g pala)
ean 6413466093204

Todellinen suklaaystävän unelma!

Sulattamalla valmis Suklaabrownie, jonka päällä toffeekastiketta, kakkupaloja sekä pecanpähkinää, koristeena vielä sokerikuorruteraitoja.

Todellinen herkuttelutuotekahvin kanssa. Kokoustarjoiluja varten tuotteen voi helposti puolittaa tai jopa jakaa neljään osaan.

Pakkauksessa tulee mukana Fazer- pahvialustat, joissa tuotteen saa näyttävästi esille. Tuote on vähälaktoosinen.

Fazer Korvapuusti, nyt entistäkin upeampi ja herkullisempi

Fazer Korvapuusti (110 g * 60 kpl) ean 6411402358202

Uusi runsaampi sokerointi sekä parempi voitelu tekevät tuotteesta entistä herkullisemman näköisen ja makuisen. Fazer korvapuusti on kotoinen, kuin itse tehty. Vain 60 min sulatus ja 12-15 min paisto niin saat tuoreen pullan tuoksun pisteeseesi. Tuote on maidoton ja laktoositon.

Uutta aamiais- ja lounaspöytään sekä kokoustarjoiluun
Fazer Herkkusämpylälajitelma (120 x 35 g), ean 6413466080709

Helppokäyttöiset ja laadukkaat, sulattamalla valmiit sämpylät saa kätevästi aamiaispöytään tai lounaalle. Sämpylät voi myös lyhyesti paistaa, mikäli halutaan kuoresta rapeampaa ja tuoreen leivän tuoksua.

Samassa myyntierässä on aidosti erilaisia tuotteita ja valikoimasta löytyy suosikki jokaiseen makuun. Tuotteet on pakattu jokainen sämpylälaji omaan pussiin laatikkoon ja hävikin hallinta on helppoa nopean sulatuksen ansiosta.

Lajitelmaan kuuluvat:

-       rapeakuorinen vehnäsämpylä Ciabattini (40 kpl)
-       rapeakuorinen ruis-vehnäsämpylä Tumma Ciabattini (20 kpl)
-       moniviljataikina + siemeniä sisältävä Auringonkukkasämpylä  (20 kpl)
-       vehnä-ruispohjainen Kurpitsan-siemensämpylä (20 kpl), jossa on 13 % kurpitsansiemeniä
-       vehnä-ruissämpylä Maalaissämpylä (20 kpl), jossa on rouhittuja auringonkukansiemeniä.

Sämpylät ovat vähälaktoosisia ja säilöntäaineettomia.

Herkullista Runebergin päivää!
Fazer Runebergintorttu (26x107 g) ean 6413466002206

Runebergin päivää vietetään 5. helmikuuta, mutta herkullisten torttujen sesonki alkaa jo aiemmin.

Markkinoiden maukkain ja herkullisin Runebergin torttu on leivottu samalla reseptillä vuodesta 1975. Fazerin resepti on saanut tunnustusta siitä, että se muistuttaa hyvin läheisesti Fredrika-rouvan alkuperäistä reseptiä.

Viime kauden Ruoka.fi makutestin voittaja*:
Paras maku – ”Hyvä tasapainoinen kokonaisuus”,
Paras koostumus – ”Hyvin kostutettu”, Paras kokonaisuus*

*http://ruoka.fi/ruokajutut/runebergintortut-testissa

Tuote on vähälaktoosinen.

Fazer Pro on ammattilaisten oma sivusto, joka sisältää virkistäviä ideoita, reseptejä ja tuunausvinkkejä sekä markkinointimateriaaleja myynnin tueksi. www.fazerpro.fi

Lisätietoja
Tuotteet: Senior manager, Portfolio, Bakeries, Åsa Andréasen, Fazer Brands Suomi puh. 040 516 9981
Konseptit: Senior manager, Concepts , Mari Raahenmaa, Fazer Brands Suomi puh. 050 570 4404
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, puh. 050 380 4996
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazer.fi/media, ”Media_Press”, ”Fazer Pro novelties, Spring 2014”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Mikäli et halua tiedotetta, ilmoitathan ystävällisesti sähköpostilla osoitteeseen: minnamari.mattila@fazer.com niin poistamme nimesi listaltamme.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu-, ravintola- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin ja osaaviin ihmisiin. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konserni toimii kahdella liiketoiminta-alueella. Fazer Brands on tunnettu maukkaista leipomotuotteista ja makeisista. Fazer Food Services tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluita sopimusruokailussa. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä.