Fazer tarjoaa mahdollisuuden saada oma kuva Kismet-kääreeseen

Kismet auttaa jälleen suomalaisia sanomaan tärkeitä asioita toisilleen. Tänä syksynä yli tuhat onnekasta saa haluamansa kuvan Kismet-kääreeseen painettuna. Kampanjaan voi osallistua Kismet-pakkauksesta löytyvällä koodilla syyskuun alusta marraskuun loppuun.

Jo monen vuoden ajan Kismet on auttanut meitä joskus hieman jäyhiä ja varautuneita suomalaisia sanomaan tärkeitä asioita toisillemme. Niin hyvää nyt sen sanotuksi saa, kuuluu Kismetin slogan.

Tänä syksynä Fazer tarjoaa suomalaisille mahdollisuuden tuunata personoitu, ainutlaatuinen Kismet-kääre haluamallaan kuvalla. Kuka tahansa voi osallistua kampanjaan Kismet-pakkauksesta löytyvällä koodilla. Yli 1000 onnekasta voittaa oman kuvansa aitoon Kismet-pakkaukseen painettuna!

”Tämä on ensimmäinen kerta, kun makeistuote Suomessa antaa ihmisille mahdollisuuden tuunata käärettä omien mieltymysten mukaan pelkällä patukan hinnalla. Oma kuva tekee suomalaisten suosikkipatukasta jokaiselle ainutkertaisen”, kertoo Kismet-brändistä vastaava Annukka Storm Fazer Makeisilta.

Fazer toivoo, että kampanjaan lähettäisiin ja jaettaisiin erityisesti kaverikuvia. Ainutlaatuisen Kismet-kääreen avulla voi viestiä ystävilleen, kuinka tärkeitä he ovat.

”Ystävät ovat elämässä todella tärkeitä. Positiivisilla viesteillä, kuvilla ja sanoilla on arjessa iso merkitys. Ystävän muistaminen on aitoa välittämistä”, Storm jatkaa.

Kurkkaa Kismet-kääreeseen ja osallistu!

Kampanjaan voi osallistua syöttämällä Kismet-pakkauksesta löytyvän koodin osoitteessa http://fazer.fi/kismetkaverikuva. Kismet-koodin saa lunastettua ostamalla kampanjaan kuuluvan Kismet-patukan kampanja-aikana.

Kaikki kampanjaan osallistuvat saavat ainutlaatuisen Kismet-kaverikuvansa digitaalisessa muodossa, jonka voi lähettää kaverille tai jakaa sosiaalisessa mediassa.

Ne yli tuhat onnekasta, jotka saavat oman kuvansa aitoon Kismet-kääreeseen painettuna, saavat tiedon voitostaan välittömästi koodin syöttämisen jälkeen. Palkinnot – herkulliset Kismetit kaverikuvalla – toimitetaan voittajille postitse.

Koodilla varustetut Kismet-suklaavohvelit tulevat kauppoihin syyskuun alussa, ja kampanja on käynnissä marraskuun loppuun asti.

#Kismetkaverikuva

Annukka Storm, Senior Brand Manager, puh. 040 532 5771
Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. 044 710 8860

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Mediayhteydenotot puh. 040 6682 998, arkisin klo 8-16 tai media@fazer.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missiona on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat: