Fazer tarjoaa Slushissa kasvisherkkuja ja sirkkapizzaa

Vuosittain järjestettävä teknologia- ja kasvuyritystapahtuma, Slush järjestetään 30.11. - 1.12.2017 Helsingin Messukeskuksessa. Fazer Food Services vastaa tilaisuuden ruokaelämyksistä. Tarjolla on erittäin monipuolisesti herkullisia ja inspiroivia ruokia tapahtuman hengessä.

”Yhdessä Slushin tiimin kanssa olemme miettineet tarjooman 120 eri kansalaisuudelle. Vahva painotus on kasvisruoassa ja vegaanivaihtoehdoissa. Tärkeintä on maku ja panostamme myös hävikin minimoimisen”, kertoo ravintolatoimenpäällikkö Eija Kinnunen Fazer Food Services Suomesta.

Päivittäin tapahtumassa käy noin 10 000 vierasta. Tapahtuman ruokaelämyksistä vastaa noin satapäinen Fazerin ruoka-ammattilaisten tiimi.

Sirkkapizzaa aasialaisella twistillä

Ravintola Balconyssä on tarjolla aasialaisia, japanilaisia ja korealaisia makuja. Yksi tapahtuman mielenkiintoisimmista ruokaelämyksistä on sirkkapizza. Sirkkapizza kehitettiin Fazer Food Servicesin koekeittiössä Kannelmäessä keittiömestari Sebastian Petersenin johdolla. Hieman Aasia-twistillä tehdyssä pizzassa on tuoretta korianteria, tomaattia, paahdettua sipulia, kevätsipulia, juustoa ja yrttiöljyä – sekä sirkkoja.  Sirkat ovat kuivattuja kotimaisia sirkkoja Espoosta ja yhdessä pizzassa on 10-12 sirkkaa.

”Kulhoruoka on edelleen suosittua ja ravintola Panorama toimii tilaisuuden ajan kulhoravintolana, missä voi itse buffetpöydästä napata kulhoonsa suosikkiraaka-aineet ja tehdä yksilöllisen annoksen”, kertoo Eija Kinnunen.

Suomalaisuutta ei tietenkään unohdeta: jo kolmen vuoden ajan on suursuosikki ollut talon lohikeitto. Myös perinteinen makkaragrilli on kuumana ja tarjolla on messukeskuksen supersuosittuja lihapullia. Kahviloista tapahtumassa ovat auki Helsinki Cafe, Cafe 7, Panorama Cafe ja Balcony Cafe.

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8-16 numerossa p. 040 6682 998

#slush17 #fazerfoodservices #hyönteisruoka #sirkkapizza #futurefood
www.fazerfoodservices.fi

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.