Fazer toivottaa hyvää joulua ja haastaa toimitukset tukemaan SOS-lapsikylää

Vielä ei ole myöhäistä ilahduttaa ystäviä hyvän mielen joulukalenterilla. Fazer lahjoittaa jokaisesta verkkokalenterista euron SOS-lapsikylälle. Pistetään hyvä kiertämään!

Voit suunnitella joulukalenterin oman maun mukaan Fazerin kotisivuilla: piilota luukkuihin vaikka hauskoja videoita, nostalgisia valokuvia tai kauneimpia joululauluja. Voit myös valita yllätykset kerralla helposti valmiiden vaihtoehtojen joukosta.

Kun luomus on valmis, lähetä se ystävillesi. Samalla kun levität joulumieltä tuttavapiiriisi, kartutat myös lastensuojelutyöhön menevää lahjoitusta. Fazer lahjoittaa jokaisesta tehdystä kalenterista euron SOS-lapsikylälle.

Löydät kalenterin joulusivuiltamme www.fazer.fi/joulu. Fazerin joulusivut palvelevat ensimmäistä kertaa monien tarinoiden ja makuvinkkien kera. Millainen on tähtitorttujen tai Da Capo -suklaan tie tähän päivään? Miten valmistuvat klassiset Vihreät kuulat?

Fazer tukee SOS-lapsikylää

Fazer-konsernin joululahjana tuemme tänäkin vuonna SOS-lapsikylän toimintaa.

SOS-lapsikylä on kansainvälinen yksityinen lastensuojelujärjestö, joka toimii 132 maassa. Fazer on vuoden 2010 alusta toiminut SOS-lapsikylän yrityskumppanina Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä.

Jouluterveisin

sidosryhmäsuhdepäällikkö Nina Törhönen, Fazer-konserni, puh. 040 509 3792, viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Leipomot & Makeiset, puh. 050 380 4996 Sähköpostitse: etunimi.sukunimi(a)fazer.com

Fazer-konserni sai alkunsa vuonna 1891 perustetusta perheyrityksestä, kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsinkiin. Tänään Fazer-konserni tarjoaa ruokailupalveluja sekä leipomo- ja makeistuotteita. Toimintaa on kahdeksassa maassa.  Asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja yhteistyö ovat Fazerin toiminnan perusta. Konserniin kuuluu kaksi liiketoiminta-aluetta, Fazer Food Services ja Fazer Leipomot & Makeiset, jotka luovat makuelämyksiä omilla aloillaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli yli 1,4 miljardia euroa. Henkilöstön määrä vuonna 2009 oli lähes 17 000.