Fazer tukee opettajien Campus-seminaaria

Opettajat saavat tänä syksynä oman Campus-seminaarin. Kyseessä on huippuseminaari, joka tarjoaa opettajille uusinta tietoa maailmalta ja nostaa heidän yhteishenkeään. Fazerilla on ilo olla yksi Campuksen yhteistyökumppaneista.

Campuksessa äänessä ovat huippuasiantuntijat. Aiheet ovat suuria ja pieniä: ilmastonmuutoksesta sosiaaliseen mediaan, Itämeren tilasta, rauhanneuvotteluihin, erilaisuuden hyväksymisestä mobiilipelaamiseen.

Campus järjestetään ensimäistä kertaa Helsingissä Savoy-teatterissa 7.9. klo 15–19. Paikalle mahtuu 700 henkeä, jonka lisäksi tilaisuus lähetetään verkon välityksellä kaikille Suomen opettajille. Kuvatut videot ovat maksutta käytössä netissä ja niitä on mahdollista käyttää osana opetusta.

Campus on voittoa tavoittelematon ja opettajille täysin maksuton hanke.

Fazer on mukana hankkeessa Elämän Eväät -teemalla

Opettajien käsissä kasvaa koko yhteiskunnan tulevaisuus. ”Fazer haluaa ilman muuta tukea hanketta, joka tarjoaa opettajille heidän arvoisensa seminaarin. Suomalainen laadukas opetustyö takaa, että meille löytyy myös jatkossa osaavia työntekijöitä”, sanoo Fazerin viestintä- ja sidosryhmäsuhdejohtaja Ulrika Romantschuk.

Fazer on mukana Elämän eväät -teemalla, joka on suunnattu nuorille koululaisille. Elämän eväät kannustaa nuoria etsimään omaa juttuaan ja tulevaisuuden suuntaviivoja. Saman teeman alla Fazer tarjoaa koululaisille mahdollisuuden tutustua työelämään, ja on yhteistyössä SOS-lapsikylien kanssa.

Ulrika Romantschuk, johtaja, viestintä ja sidosryhmäsuhteet, puh. +358 40 566 4246

Fazer-konserni sai alkunsa vuonna 1891 perustetusta perheyrityksestä, kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsinkiin. Tänään Fazer-konserni tarjoaa ruokailupalveluja sekä leipomo- ja makeistuotteita. Toimintaa on kahdeksassa maassa.  Asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja yhteistyö ovat Fazerin toiminnan perusta. Konserniin kuuluu kaksi liiketoiminta-aluetta, Fazer Food Services ja Fazer Leipomot & Makeiset, jotka luovat makuelämyksiä omilla aloillaan.

Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli yli 1,5 miljardia euroa. Henkilöstön määrä vuonna 2010 oli noin 16 500.

Fazer Food Services on Pohjoismaiden ja Baltian johtava ruokailupalveluyritys, joka tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluratkaisuja. Fazer Food Servicesilla on lähes 1 300 ravintolaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa Tanskassa, Virossa, Latviassa ja Venäjällä.

Fazer Leipomot & Makeiset

Fazer on Suomen johtava leipomoyritys ja yksi johtavista Itämeren alueella ja Venäjällä. Leipiä ja leivonnaisia valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä, jossa Fazer toimii nimellä Hlebnyi Dom. Makeistoimialalla Fazer on Suomen johtava yritys sekä vahva toimija Itämeren alueella. Makeistehtaat sijaitsevat Suomessa: Vantaalla (suklaat), Lappeenrannassa (sokerimakeiset) ja Karkkilassa (purukumit).