• Fazer Group/

Fazer x Novita Sukkalehti tulee taas – tällä kertaa kauppoihin tulevat myös herkulliset uutuuslangat

Fazerin ja Novitan herkullinen yhteistyö saa jatkoa, kun järjestyksessä toinen Fazer x Novita Sukkalehti julkaistaan 4. tammikuuta. Tällä kertaa yhteistyön tuloksena on syntynyt toinen toistaan taidokkaampien sukkaohjeiden lisäksi Fazerin brändien väreissä hehkuvat uutuuslangat, jotka tulevat kauppoihin tammikuun aikana.

Kaksi suomalaisten rakastamaa brändiä lyöttäytyivät syyskuussa 2022 yhteen villasukkien ja makeisten merkeissä, kun ensimmäinen Fazer x Novita Sukkalehti julkaistiin. Fazerin makeisista ja nostalgisista klassikkokaramelleista inspiraationsa saaneet sukkaohjeet koonnut Fazer x Novita Sukkalehti saavutti suomalaisten neulontataitureiden suosion hetkessä.

Nyt julkaistaan järjestyksessä toinen Fazer x Novita Sukkalehti. Tässä julkaisussa suomalaisten käsityöharrastajien taitavista käsistä syntyneet sukkaohjeet ovat saaneet inspiraationsa suklaasta, kekseistä ja lakuista.

Fazer x Novita Sukkalehden lisäksi tammikuun aikana tulee kauppoihin Fazerin ja Novitan yhteistyöstä syntyneet Novita 7 Veljestä -uutuuslangat. Langoissa yhdistyvät kaksi suomalaisten rakastamaa klassikkoa: ikoninen 7 Veljestä -sukkalanka ja Fazerin makeiset. 7 Veljestä -tuoteperheeseen lanseerataan yhteensä kymmenen lankaa, viisi yksiväristä ja viisi raidallista. Herkulliset lankasävyt ovat saaneet inspiraationsa Fazerin makeis- ja suklaabrändien houkuttelevan pirteistä ja iloisista väreistä.

Fazerin ja Novitan ilahduttavan yhteistyön tuotteena syntyneet ja suuren suosion saavuttaneet neuleboksit tulevat myös saamaan jatkoa vuoden aikana.

Fazer x Novita Sukkalehti on myynnissä 4.1.2023 alkaen kauppojen lehtipisteissä ja Novitan verkkokaupassa osoitteessa novitaknits.com. Fazer x Novita langat tulevat vuorostaan myyntiin hyvin varusteltuihin päivittäistavarakauppoihin tammikuun aikana sekä Novitan verkkokauppaan novitaknits.com. Näiden lisäksi ihanat yksiväriset karkkilangat löytyvät myös Fazerin verkkokaupasta Fazer Store.

Painokelpoiset kuvat löytyvät Fazerin kuvapankista polusta www.fazergroup.com – Medialle – Kuvapankki – Public Image Bank – Media_Press – Finland – Fazer x Novita

www.novitaknits.com

Linda Permanto, Markkinointi- ja design-johtaja, Novita, linda.permanto@novita.fi, puh. 050 5646984

Liisa Eerola, Viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, liisa.eerola@fazer.com, puh. 044 710 8860

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Noin 6 000 omistautuneen ammattilaisemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjois-Euroopassa. Lisäksi myymme tuotteita noin 40 eri maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK:n Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2021 oli 1,1 miljardia euroa.