Fazerin herkulliset makeisuutuudet kauppoihin toukokuussa

Fazerin kesän makeisuutuudet ovat ennättäneet herättää jo paljon huomiota sosiaalisessa mediassa ja suomalaiset odottavat erityisesti kahden vahvan brändin liittoa, Karl Fazer Domino -suklaata. Kaikki tuotteet valmistetaan Suomessa: suklaalevyt Vantaalla, makeiset Lappeenrannassa ja ksylitolit Suomen ainoassa purukumitehtaassa Karkkilassa.

Karl Fazer Domino 195 g

Aito Fazerin Sininen kohtaa vihdoin Suomen rakastetuimman keksin. Pehmeän maitosuklaan joukossa rapeita Domino-keksimuruja.

Kismet Mini 145 g

Aito ja alkuperäinen Kismet on nyt saatavana 55 g patukan lisäksi 9,8 g minipatukkana pussissa – helposti jaettavaksi, kahvin kanssa, jälkiruuaksi, naposteluun ja omaan herkutteluun.

Remix Hits 325 g

Remixin hittitehtaan lyömätön uutuus tarjoaa runsaan sekoituksen hedelmä-, salmiakki-, lakritsi- ja suklaakarkkia. Mukana 10 täysin uutta makua! Kesän paras karkkisekoitus tarjoaa vaihtoehtoja jokaiseen makuun.

Tutti Frutti Sport edition 180 g

Kesän futishuuman ykköstuote! Täydellinen sesonkituote kesäisille pelikentille. Herkulliset raikkaat maut: mansikka, raparperi, sitruuna, lime ja karpalo. Sopii vegaaneille.

Dumle Banana Seasonal edition 220 g

17 vuoden odotus on ohi, suosikkimaku palaa valikoimaan! Rajoitetun ajan myynnissä oleva sesonkituote, joka sopii täydellisesti perheen yhteisiin kesähetkiin lomalla, mökillä ja juhannuksena.

Ainoalle kotimaiselle purukumille uusi raikas ilme

Xylimax Pro Trio täysksylitolipurukumi 130 g
Xylimax Pro Piparminttu täysksylitolipurukumi 80 g

Xylimax Pro Sweet Mint täysksylitolipurukumi 80 g

Xylimax erottuu nyt raikkaan raidallisella designilla. Suomen ainoa kotimainen purukumi valmistetaan Karkkilassa. Makeutettu 100 % ksylitolilla.

Karl Fazer Mustikkatryffeli 270 g

Uusi kääreellinen konvehti, jossa suussa sulavan maitosuklaakuoren alla aidoilla mustikoilla kruunattu juhlava tryffelitäyte. Uusi maku sopii suomalaiseen kesään ja erityisiin juhlahetkiin, esim. valmistujaiset, rippijuhlat, syntymäpäivät, juhannus, kesäjuhlat, sukuloinnit, mökkivierailut ja rapujuhlat. Uusi päältä avattava pakkaus on laadukas ja kiva antaa lahjaksi. Makeisia voi tarjota suoraan kauniista rasiasta.

Painokelpoiset kuvat

www.fazergroup.com/pictures  – Media_Press – Candy Novelties Summer 2018

Lisätietoja

Karl Fazer suklaalevyt ja -patukat: Senior Brand Manager Rasmus Bange, puh. 050 303 2849
Dumle: Senior Brand Manager Kirsi Nordberg, puh. 040 558 0526
Kismet, Suffeli, Susu, Fazerina, Pätkis, DaCapo, Jim, Fami, American, Avec: Senior Brand Manager Annukka Storm, puh. 040 532 5771
Marianne, Omar, Pihlaja, Parhain, Marmeladi, Eucalyptus, Lontoon, Tyrkisk Peber, Angry Birds, Moomin: Senior Brand Manager Susanna Brummer, puh. 040 742 9495
Re-Mix, Ässät, Pantteri, Tutti Frutti : markkinointijohtaja Anne Repo, Fazer Makeiset, puh. 040 533 0352
Suklaakonvehdit ja sesongit: Senior Brand Manager Helen Ojamäe, puh. 040 678 7179
Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. 044 710 8860

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8.00–16.00 p. 040 668 2998
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää