• Fazer Group/

Fazerin leipomoherkut kruunaavat joulun juhlapöydän – tämän vuoden uutuutena ihastuttaa Fazer Pihlaja tähtitorttu

Vuoden tunnelmallisimman sesongin perinteikkäät maut pipari, luumu, puolukka ja kinuski kuuluvat Fazerin leipomoherkkuihin tänäkin vuonna. Fazer Leipomoiden joulun valikoimaan liittyy uusi jäsen, kun ikoninen Pihlaja yhdistyy joulun klassikkoleivos tähtitorttuun. Herkut palaavat kauppojen hyllyille lokakuussa, joten joulun tunnelmaan voi virittäytyä jo hyvissä ajoin iltojen pimetessä.

Fazer Pihlaja tähtitorttu 72 g

Kettukarkkinakin tunnettu Pihlaja on valloittanut maullaan jo vuodesta 1895, ja se on pisimpään myynnissä ollut Fazerin tuote. Tänä jouluna Fazerin perinteinen, aidosta voista leivottu tähtitorttu saa Pihlaja-marmeladikarkin makuisen täytteen. Vähälaktoosinen. Saatavilla kaupoista 12.10. – 31.12.2020.

Fazer Luumutähtitorttu 72 g

Klassikkomakujen ystäville on saatavilla myös luumuinen versio tähtitortusta. Tämä perinteinen jouluherkku leivotaan nyt aidolla voilla, minkä vuoksi se on entistä muhkeampi ja maukkaampi. Tuote on vähälaktoosinen. Saatavilla kaupoista 12.10. – 31.12.

Vuohelan gluteeniton Joulutorttu 3 kpl, 120 g / 5 kpl, 200 g

Voilla leivottu tuttu gluteeniton sesonkiherkku puolikuun mallisena torttuna löytyy tänäkin jouluna pakasteena (5 kpl) ja tuoretuotteena (3kpl). Taikinakuoren sisään kätkeytyy herkullista luumumarmeladia. Gluteeniton, laktoositon. Saatavilla kaupoista: tuore 26.10.2020 – 31.12.2021, pakaste 12.10. – 31.12.2020.

Fazer Illan hehku pipari-kinuskikakkurulla 485 g

Fazer Illan hehku -kakkurullassa kietoutuvat yhteen ihanat syysiltoihin ja joulun aikaan sopivat maut: pipari, kinuski, kaneli ja manteli. Kaunis kakkurulla kruunaa koreammankin juhlapöydän ja ilahduttaa myös lahjana. Tuote on laktoositon. Saatavilla kaupoista 26.10.2020 – 2.1.2021.

Fazer Puolukka-piparipiirakka 2 kpl, 140 g

Fazer Marjapiirakka -tuoteperheen jouluisessa kausimaussa yhdistyvät makea pipari ja sopivasti kirpeä puolukka. Piirakat sopivat tarjottavaksi sellaisenaan tai vaikkapa kermavaahdolla ja tuoreilla puolukoilla koristeltavaksi. Tuote on laktoositon. Saatavilla kaupoista 26.10.2020 – 2.1.2021.

Fazer Luumu-unelma 280 g

Tuttu maku uudistuneessa pakkauksessa! Tässä aidolla voilla leivotussa pitkossa on herkullisen täyteläinen maku ja reippaasti luumutäytettä. Vähälaktoosinen. Saatavilla kaupoista 26.10.2020 – 31.12.2021.

Fazer Kirsikkasydän 320 g

Fazer Kirsikkasydän on jouluinen manteli-kirsikkapiiras, jossa on maustekakkupohja. Runsas hillo mehevöittää piiraan ja säilyttää sen pitkään maukkaana. Maidoton ja laktoositon. Saatavilla kaupoista 26.10.2020 – 31.12.2021.

Fazer Piparipulla 72 g

Pehmeä Fazer Piparipulla ilahduttaa niin joulupöydässä kuin arki-iltojen kahvihetkissä. Pienessä pullapitkossa on runsaasti makeaa piparikuorrutetta. Tuote on laktoositon. Saatavilla kaupoista 12.10. – 31.12.

Vuohelan gluteeniton Piparitaikina 400 g

Takuuvarma joulukiireiden helpottaja, Vuohelan gluteeniton Piparitaikina, on saatavilla valmiina pakasteena. Taikina on paitsi gluteeniton, myös laktoositon. Saatavilla kaupoista 12.10. – 31.12.

Fazer Kiireetön Juhlalimppu 400 g

Paistovalikoiman kausituote Fazer Kiireetön Juhlalimppu on lempeän mausteinen limppu, jonka mehevä maku tulee taikinan pitkästä patalevosta. Kostea taikina tekee leivästä erityisen pehmeän, ja leipä säilyy tuoreen tuntuisena pitkään. Limppu sisältää appelsiininkuorihilloa, rusinaa, anista ja fenkolia. Reseptistä on poistettu lisätty gluteeni. Maidoton, laktoositon. Saatavilla kaupoista 12.10. – 31.12.

Vuohelan gluteeniton Piimälimppu 320 g

Suomalaiseen makuun loihdittu Vuohelan gluteeniton Piimälimppu sopii niin arkeen kuin juhlaan. Limppu on maustettu aidoilla joulun mausteilla: aniksella, kuminalla ja pomeranssinkuorella. Tuote on gluteeniton ja laktoositon. Saatavilla kaupoista 26.10.2020 – 31.12.2021.

Kuvat:

www.fazergroup.com medialle – kuvapankki – Media_Press – Finland – Joulun leipomouutuudet 2020

Anniina Niemistö, viestintäjohtaja, Fazer Leipomot Suomi, anniina.niemisto@fazer.com, puh. 040 674 4672

Fazerin mediapuhelin puh. 040 6682 998 arkisin klo 8-16 ja osoitteessa media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Northern Magic. Made Real.

Avainsanat: