Fazerin makeisuutuudet kesään

Hunajapaahdettua mantelia, salmiakkia, sitruunajogurttia vai appelsiinia? Tänä keväänä makuja löytyy joka lähtöön ja uusia yhdistelmiä riittää. Sukupolvien kuiluja on kavennettu solmimalla makuliittoja esimerkiksi Da Capon (1916) ja Suffelin (1966) välillä. Myös suomalaisten suursuosikki Pantteri (1961) vetreytyy, kun se saa rinnalleen herkullisen sisartuotteen, rajoitetun ajan valikoimassa olevan Puuma -makeispussin.

Kevään ajankohtaisin puheenaihe on kuitenkin valtakunnalliset karkkilakkoneuvottelut. Onko järkevällä aikuisella on lupa päättää makeistensyönnistään ihan itse?

Tutustu karkkilakkoneuvotteluihin täällä: https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/makeiset/makeinta-on-vapaus2/makeinta-on-vapaus/

Kesän uutuustuotteet on saatavilla kaupoista toukokuusta lähtien.

Karl Fazer Hunajapaahdettu manteli 200 g

Trendikäs hunaja, paahdettu manteli ja hyppysellinen suolaa maistuvat tutun Fazerin Sinisen kesän uutuuslevyssä.

Pantteri Puuma 280 g

Ärhäkkä makeissekoitus pinkkiä ja mustaa. Makuina Vadelma-menthol, Päärynä-menthol, Ananas-menthol, Veriappelsiini-menthol ja salmiakki.

Kismet Omar 55 g

Suosikkipatukkasarjaan tulee nyt uusi, hurmaava Omarin maku.

Moomin Vaahtomakeisia 150 g

Ihastuttavan söpöt Muumihahmot: Muumipeikko, Pikku Myy, Muumipappa ja Nuuskamuikkunen ovat pieniä sokeroituja vaahtomakeisia, joissa on käytetty luonnollisia maku- ja väriaineita. Makuina: Päärynä-omena, Granaattiomena ja Appelsiini.

Fazer Caffè Latte suklaakeksi 142 g

Fazer Suklaa Mousse suklaakeksi 142 g

Fazerin laadukkaalla maitosuklaalla kuorrutettuja kaakaokeksejä, joissa herkullinen täyte. Todellisia herkuttelukeksejä, makuina Suklaa Mousse ja Caffè Latte. Pakkauksessa yhdeksän keksiä.

Domino Kesälajiltelma 525 g

Domino Kesälajitelmasta löytyvät tutut maut vanilja ja toffee sekä uutuusmakuna raikas sitruunajogurtti.

Suffeli Bites Da Capo 175 g

Herkullinen tumma suklaa ja patukoista tuttu, täyteläinen Da Capo –maku hurmaavat nyt vohveleissa.

Fazer Moomin Keksi Keräilyrasia 175 g

Ihastuttavat Moomin keräilyrasiat saa viidennen osan, jonka aiheena on villi länsi. Keräilyerää saa rajoitetun ajan.

Karl Fazer suklaalevyt ja -patukat: Senior Brand Manager, Rasmus Bange,
Fazer Makeiset, puh. 050 303 2849
Kismet, Suffeli, Susu, Fazerina, Pätkis, DaCapo, Jim, Fami, American, Avec: Senior Brand Manager Annukka Storm, Fazer Makeiset, puh. 040 532 5771
Re-Mix, Ässät, Pantteri, Tutti Frutti: Senior Brand Manager Anne Repo, Fazer Makeiset,
puh. 040 533 0452
Marianne, Omar, Pihlaja, Parhain, Marmeladi, Eucalyptus, Lontoon, Tyrkisk Peber, Angry Birds, Moomin: Senior Brand Manager Susanna Brummer, Fazer Makeiset, puh. 040 742 9495
Domino, Fasupala, Jaffa: Senior Brand Manager Jonna Pelvo, Fazer Makeiset,
puh. 046 851 5911
Fazer keksit, Jyväshyvä: Senior Brand Manager Riikka Junes, Fazer Makeiset, puh. 040 581 9745
Director, Confectionery Communications & Group Partnerships Liisa Eerola, Fazer-konserni, puh. 044 710 8860
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat

www.fazergroup.com/pictures, “Media_Press”,”Candy novelties, Summer 2017”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli yli 1,5 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää