Fazerin makeisuutuudet tuovat pehmeyttä ja kirpeyttä syksyyn

Fazerin syksyn makeisuutuudet sisältävät trendikästä kauraa, silkkistä toffeeta ja kirpeitä hedelmämakuja. Uutuudet löytyvät ennakkomyynnistä Fazer Candystoresta ja ne ovat kaupoissa syyskuusta lähtien.

Syksyn herkullisin patukka ammentaa rakastetusta klassikosta:

Karl Fazer Tofferina 40 g

Suomalaisten rakastama Sininen maitosuklaa kohtaa ihanan klassikon, 80-luvun pehmeän toffeepatukkahurmurin Tofferinan! Karl Fazer Tofferina -patukan täyte sisältää silkkisen pehmeää herkullista toffeeta. Toffee on rakastettu maku ja se on konvehtitestin mukaan kuluttajien eniten rakastama konvehtimaku. Toffeeta on myös usein toivottu patukkamauksi.

Fazer Lakritsi 100 % kaura

Uutuuslakritsissa vehnäjauho on korvattu kauralla, joka tulee Fazerin omasta myllystä Lahdesta. Peruspatukan lisäksi valikoimassa on kaksi täytteellistä lakritsia, joissa on pohjoismainen makumaailma: Uuniomena ja Puolukka-Karpalo.

Geisha Crispy Minis 120 g

Rakastettu Geisha ihastuttaa ylellisenä minivohvelina, joka on vastustamaton yhdistelmä rapeaa vohvelia ja herkullista hasselpähkinänougat-täytettä – tuttu yhdistelmä Kismet Geisha -patukasta. Geisha Crispy Minis makunautinnon kruunaa ripaus hienostunutta tummaa suklaata pinnalla.

Nämä yksittäispalatut pikkupatukat on helppo kuljettaa mukana tai pitää kotona vieraiden varalla, nautiskella itse tai jakaa ystävien kesken. Täydellinen kahvin kanssa!

Kuluttajien toiveesta: Fazerina, Geisha, ja Pätkis nyt isommassa koossa 121 g

Isommat täytelevyt ovat olleet vuosia kuluttajien toiveissa ja nyt tähän toiveeseen vastataan kasvattamalla 100 gramman levyt 121 gramman kokoisiksi. Uusi levy on malliltaan isompi ja hienostuneesti ohuempi, niiden suutuntuma sopii erinomaisesti suosituimmille Fazer-täytelevyille.

Salta Katten saapuu Suomeen!

Ruotsalaisten suosikki, salmiakkipastilli Salta Katten on nyt saatavana myös Suomesta! Perinteinen suolainen salmiakki on klassikkomaku, jota on valmistettu vuodesta 1952 saakka. Salta Katten löytyy 24 gramman rasiasta.

Rakastaa – ei rakasta – Remix Revix!

Remix on markkinoiden monipuolisin makeissekoitus ja karkkihyllyn värikäs kingi.

Isoja makuja yhdistävät Remix-pussit tarjoavat vaihtoehtoja jokaiselle suklaanystävälle, salmiakkihiirelle tai kirpeistä makeisista pitävälle.

Remixin vallaton uutuuspussi Remix Revix sisältää kirpeitä ja hedelmäisiä revittäviä karkkeja. Perinteistä rakastaa – ei rakasta pohdintaa voi nyt käydä karkin avulla!
Makupareina mm ananas-pippuri, mustikkamaito ja mansikka-lakritsi.

Räyheän kirpeä Pantteri-uutuus on Pantteri Sour Cat

Pantteri Sour Cat tarjoilee herkullisen salmiakki- ja hedelmäyhdistelmän räyheän kirpeänä versiona. Makuina ovat appelsiini, greippi, sitruuna, päärynä-menthol ja lime.

Painokelpoiset kuvat:

www.fazergroup.com medialle – kuvapankki – media_press – Confectionery novelties Autumn 2019

Lisätiedot:

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. +358 44 710 8860

Fazerin sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Northern Magic. Made Real.