Fazerin makeisuutuuksissa maistuu kesä!

Kesä on frutittelua täynnä! Fazerin Sininen kohtaa Tutti Frutin ja tuloksena on ehdoton kesämaku, Karl Fazer Tutti Frutti.  Kesällä herkutellaan myös luonnollisella, gelatoniinittomalla Tutti Frutilla ja vegaanisilla Tutti Frutti -uutuuksilla. Myös Pätkis-perheessä tapahtuu: se saa kesäksi rouskuvan uutuusjäsenen, Pätkis Maxi Crunchyn.

Frutopistisen hyvä Karl Fazer Tutti Frutti 200 g

Kun suomalaisten rakastama aito Fazerin Sininen kohtaa Suomen suosituimman karkkibrändin, syntyy kesäisen iloinen Karl Fazer Tutti Frutti 200 g. Tuote sisältää maitosuklaata ja kokonaisia Tutti Frutti -karkkipaloja. Herkku on saatavilla rajoitetun ajan, toukokuusta joulukuuhun. Haukkaa pala Karl Fazer Tutti Fruttia ja tiedät, miltä kesä maistuu!

Uusi Pätkis Maxi Crunchy 55 g – tuhtia ja rouskuvaa energiaa

Pätkis on ollut suomalaisten suuri suosikki jo vuodesta 1978. Tämä hurmuri on kasvanut kokoa aiemminkin, mutta nyt Pätkis-perhettä täydentää taatusti tuhti uutuus, Pätkis Maxi Crunchy 55 g -patukka.  Tutun suussa sulavan minttutryffelitäytteen peittävät rapeat riisimurot ja herkullinen maitosuklaakuori.
Patukka sisältää kaksi palaa – nauti itse tai jaa kaverin kanssa!

Tutti Frutin uudistus jatkuu – myös Tutti Frutti Mix 325 g on kesällä vegaaninen

Karkkihyllyn mehukkaimman hedelmäkarkin, Tutti Frutin, reseptiuudistus jatkuu. Kesällä myös suosituimmat sekoitepussit ovat gelatoniinittomia ja valmistettu luontaisilla väreillä ja aromeilla. Uudistuneen Tutti Frutin maku syntyy hedelmien mehuista ja väri luonnollisista raaka-aineista, kuten porkkanasta ja spirulinasta.

Suurin osa Tutti Fruteista on nyt vegaanisia – myös karkkisekoitusten klassikko, Tutti Frutti Mix 325 g.  Party-koon pussista löydät klassiset Tutti Frutti -hedelmämakeiset sekä salmiakki- ja lakritsakarkit. Mustan lakukomponentin tilalle on tullut kaksi uutta makua: appelsiini-laku ja mustaherukka-laku. Kemujen keskipisteeksi tai leffaillan herkuksi!

Vegaaniset uutuudet Tutti Frutti Nordic Berries 300 g ja Tutti Frutti Chewy Fruits 150 g

Tutti Frutti Nordic Berries 300 g on raikas sekoitus Pohjoisen luonnon marjamakuja ja täyteläisiä tummasuklaanappeja vadelman makuisella kuorrutteella. Makuina mustikka, lakka, karpalo ja metsämansikka. Ainoa vegaaninen sekoitepussi, jossa myös suklaata!

Tutti Frutti Chewy Fruits 150 g -pussi sisältää herkullisen hedelmäisiä vaahtokarkkeja. Makuina päärynä, passion, ananas ja Tutti Frutti.

Molemmat uutuudet ovat vegaanisia ja sisältävät vain luontaisia värejä. Makunsa ne saavat luontaisista aromeista. Herkuttele yksin tai yhdessä ystävien kanssa!

Painokelpoiset kuvat:
https://www.fazergroup.com/fi/medialle/ - kuvapankki – media_press – Confectionery Novelties, Summer 2019

Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. +358 44 710 8860
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com
Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8–16, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.