Fazerin pop-up myyntitapahtuma Lappeenrannassa

Fazer järjestää lauantaina 25.11.2023 yleisölle avoimen pop-up myyntitapahtuman Lappeenrannan makeistehtaan henkilökuntamyymälässä. Myynnissä on valikoima Fazerin makeimpia herkkuja kukkaroystävälliseen hintaan.

Lauantaina 25.11.2023 Fazer järjestää Lappeenrannan makeistehtaan henkilökuntamyymälässä pop-up myyntitapahtuman. Tapahtumassa tavallisesti vain Fazerin omalle henkilökunnalle tarkoitettu myymälä avaa poikkeuksellisesti ovensa myös muille makean nälkäisille ostajille.

Pop-up tapahtumassa on myynnissä valikoitu erä Fazerin makeita herkkuja kukkaroystävälliseen hintaan.

Pop-up myyntitapahtuma on ensimmäinen laatuaan Fazerin Lappeenrannan makeistehtaalla. Liikenteenohjauksesta huolimatta tapahtuma saattaa aiheuttaa ruuhkaa alueella ja myös itse myymälässä. Pyydämme asiakkaita varautumaan ruuhkiin ja varustautumaan kärsivällisyydellä ja iloisella mielellä. Haluamme palvella kaikkia asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.

Lappeenrannan myymälä

• Osoite: Fazerin makeistehdas, Valtakatu 2, 53600 Lappeenranta
  • Ajankohta: Lauantai 25.11.2023 klo 10–14
  • Maksutavat: pankkikortti
  • Esteettömyys: henkilökuntamyymälämme ei ole esteetön

Lisätiedot:

Liisa Eerola, Viestintäjohtaja, Fazer Makeiset, puh. 044 710 8860, liisa.eerola@fazer.com

Fazerin mediapuhelin puh. 040 6682 998 arkisin klo 8-16 ja osoitteessa media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. 5 000 omistautuneen ammattilaisemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjois-Euroopassa, minkä lisäksi myymme tuotteita noin 40 eri maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat konsernin arvoihin ja YK:n Global Compact -aloitteen periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli 1,1 miljardia euroa.