Geisha Harmony tuo vaaleanpunaisen joulun

​Joulunaika tarjoaa pysähdyksen arjen kiireeseen. Geisha Harmony on suklaa todelliseen hemmotteluun, nautiskeluun sekä unelmointiin. Kauniit vaaleanpunaiset kääreet tuovat piristystä joulun värimaailmaan. Muita tämän joulun uutuuksia ovat muun muassa upeakuosinen Marianne Designer´s Edition –rasia sekä Fazer Collection, joka yhdistää suklaiset suosikkimaut.

Uusi Geisha Harmony –tuotesarja on näyttävä ja herkullinen uutuus joulun valikoimaan. Voit hemmotella itseäsi tai antaa lahjaksi pienen palan harmoniaa.

”Usein stressaamme kovasti jouluvalmisteluista ja unohdamme nauttia myös joulunaluspäivistä. Haluan kannustaa kaikkia pysäyttämään hetkeksi arjen kiireet ja nauttimaan tunnelmallisesta loppuvuodesta”, muistuttaa brändi- ja kategoriapäällikkö Helen Ojamäe Fazer Makeisilta.

Uusi herkullinen mantelinougat-täyte maitosuklaakuorella sopii mukavasti joulun makumaailmaan. Suuremmassa konvehtirasiassa on myös toinen uutuusmaku, vaniljatryffeli.

Geisha Harmony. Yksittäiskäärityt konvehdit 145 gramman rasiassa. Uusi pehmeä mantelinougattäyte, jossa pieniä vohvelinmurusia ja aitoa mantelia. Hinta noin 5,90 €.

Geisha Harmony -konvehtirasia. Konvehdit 215 gramman lahjarasiassa. Mukana kolme makua: uusi pehmeä mantelinougattäyte, jossa pieniä vohvelinmurusia ja aitoa mantelia; uusi pehmeä vaniljatryffelitäyte, jossa aitoa vaniljaa ja vohvelinmurusia; sekä tuttu herkullinen Geisha Original. Hinta noin 7,90 €.

Geisha Harmony -tuotesarja täydentyy tammikuussa

Geisha Harmony Almond –suklaalevy (112 g)

Ohut suklaapala sulaa suussa ja hellii makuaistia. Maitosuklaan sisältä paljastuu pehmeä mantelinougattäyte, jossa on mukavasti vohvelinmurusia ja aitoa mantelia. Hinta noin 2,60 €

Geisha Harmony Almond –suklaapatukka (33 g)

Siro Geisha Harmony -suklaapatukka on kuin pala unelmaa. Maitosuklaan parina on pehmeä mantelinougattäyte, jossa on vohvelinmurusia ja aitoa mantelia. Hinta noin 95 snt.

Hemmottele tämän joulun uutuuksilla

Geishan ensimmäinen uutuusmaku rasiassa

Geisha on kuulunut Fazerin suosituimpiin suklaisiin 1960-luvulta asti, ja se on Fazerin kansainvälisin tuotemerkki. Geisha sai kuluttajien toivomuksesta ensimmäisen uuden maun nimeltään Geisha Dreamy Caramel keväällä suklaapatukan muodossa. Nyt ihanaa makua saa myös konvehteina (320 g).

Geisha Dreamy Caramel -suklaan makua ja pakkauksen väritystä ovat inspiroineet jälkiruokamaailman klassikot kuten Creme Caramel. Maku on pehmeän ja krispisen tryffelitäytteen sekä hienostuneen caramel-maun yhdistelmä. Hinta noin 3,75 €.

Valloita lahjansaaja Marianne-kuosilla

Tuttu ihana piparminttumakeinen hurmaa kuosillaan! Sanna Annukan Marianne-design on herättänyt ihastusta syksyn aikana. Nyt hieno design on saatavilla myös rasiassa (500 g).

Tämän syksyn saatavilla olevaan Marianne-designiin kätkeytyy Mariannen perinteitä ja kuvittajan lapsuuden muistoja Paltaniemellä, oman mummun luona. Suomalais-brittiläinen Sanna Annukka asuu Brightonissa, Englannissa. Nuoren kuvittajan juuret ovat kuitenkin äidin kautta Kainuussa. Hinta noin 5,90 €.

Fazer Collection kuusi suosikkimakua samassa pussissa

Fazer Collection on houkutteleva sekoitus Fazerin parhaita käärittyjä suklaakonvehteja seisovassa lahjapussissa (250 g). Kummassakin mukana Fazerin Sininen, Dumle, Geisha, Karl Fazer Marianne Crisp, Karl Fazer 70 % ja Geisha Dreamy Caramel. Hinta noin 3,75 €

Joulukalenterin taika ei katoa

Karl Fazer Joulukalenterissa (166 g) on uusi herkullinen sisältö. Suklaajoulukalenteri tekee joulunodotuksesta juhlan.

Jouluun liittyvät muistot ja perinteet, ja siksi uudistimme samalla Karl Fazer Suklaajoulukalenterin ulkoasua tuomalla siihen kelkkamäkikuvan 50 vuoden takaisesta  Fazerin konvehtirasiasta, joka oli myynnissä jouluna 1960.

Joulukalenterin idea saapui Suomeen partiojohtaja Teresita Fazerin mukana Ruotsista 1947. Karkkia ja suklaata kalentereihin lisättiin vasta myöhemmin. Karl Fazer Suklaajoulukalenterin hinta noin 6,50 €.

Kutkuttava uutuus salmiakin ystäville!

Neljän Salmiakki-rasian lahjapakkaus (160 g) ilahduttaa salmiakin ystävää. Reipas ilme ja kutkuttava maku ovat perinteisen salmiakin houkutuskeinot. Salmiakki on todellinen klassikko josta voit lukea lisää osoitteessa www.fazer.fi/salmiakki . Salmiakki 4-pack hinta noin 3,95.

Tumma suklaa ilahduttaa rasioissa

Tumman suklaan suosio jatkaa nousuaan! Etenkin jaettavaksi hankittavissa konvehtirasioissa on tärkeää, että valikoimasta löytyy myös vähälaktoosisia konvehteja.

Tänä jouluna konvehtirasioihimme saapuu kaksi uutta tummaa konvehtia: tummalla 47 % suklaalla kuorrutettu puolukkamarsipaani ja alkuperäisen reseptin mukainen tummalla 47% suklaalla kuorrutettu Julia-sydän.

Uudet konvehdit tulevat seuraaviin rasioihin: Karl Fazer 425 g, Karl Fazer 210 g, Karl Fazer 600g, Karl Fazer 900 g, Opus ja Talvi 420 g, Tunnelma 840 g ja Suklaanautinto 300 g.

Lisätietoja
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Makeiset, p. 050 380 4996 tai etunimi.sukunimi(a)fazer.com

Painokelpoiset tuote- ja tunnelmakuvat löytyvät ilman tunnuksia Fazerin kuvapankista www.fazer.fi/kuvapankki. Tarvittaessa voit olla yhteydessä viestintäassistentti Satu Räsäseen, etunimi.sukunimi (at) fazer.com

Fazer-konserni sai alkunsa vuonna 1891 perustetusta perheyrityksestä, kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsinkiin. Tänään Fazer-konserni tarjoaa ruokailupalveluja sekä leipomo- ja makeistuotteita. Toimintaa on kahdeksassa maassa.  Asiakaslähtöisyys, laadukkuus ja yhteistyö ovat Fazerin toiminnan perusta. Konserniin kuuluu kaksi liiketoiminta-aluetta, Fazer Food Services ja Fazer Leipomot & Makeiset, jotka luovat makuelämyksiä omilla aloillaan.

Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli yli 1,4 miljardia euroa. Henkilöstön määrä vuonna 2009 oli lähes 17 000.

Fazer Leipomot & Makeiset
Fazer on Suomen johtava leipomoyritys ja yksi johtavista Itämeren alueella ja Venäjällä. Leipiä ja leivonnaisia valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Venäjällä, jossa Fazer toimii nimellä Hlebnyi Dom. Makeistoimialalla Fazer on Suomen johtava yritys sekä vahva toimija Itämeren alueella. Makeistehtaat sijaitsevat Suomessa: Vantaalla (suklaat), Lappeenrannassa (sokerimakeiset) ja Karkkilassa (purukumit).