Hyvää oloa ja makuelämyksiä Fazerin kevään 2017 leipäuutuuksilla

Suurin osa elämästämme on arkea ja arki vaatii kunnon eväät. Fazerin kevään 2017 uutuuksissa on runsaasti täysjyväviljaa, hyvää tekevää kuitua ja Juuresleipä-perheemme uusimmassa tulokkaassa jopa 16 % proteiinia. Tutustu uutuuksiimme, nauti niiden mauista ja hyvästä olosta!

Uutuudet kaupoissa helmikuun 2017 alusta lähtien.

Fazer Juuresleipä Kaura Bataatti & Linssi 4 kpl, 300 g

Suositun Juuresleipäperheen uusin jäsen.

Leivontaan käytetty vilja on 100 % terveellistä täysjyväkauraa. Muiden juuresleipiemme tapaan leivonnassa on käytetty vähemmän jauhoja ja enemmän kasviksia. Leivän mehevä maku syntyy linsseistä ja maukkaasta bataatista. Viljasta, palkokasveista ja siemenistä saa proteiinia jopa 16 %. Runsaskuituinen, kuitua 9,4 %.

Fazer Juuresleipä on leivottu Suomessa.

Oululainen Juhla Jälkiuunipala 6 kpl, 330 g

Suomen 100-vuotisjuhlan ja Oululainen Jälkiuunileivän 70-vuotiasjuhlan kunniaksi suomalaisten ruokapöytään tuodaan uusi aromikas Oululainen Juhla Jälkiuunileipäpala.

Hämäläiseen maalaisjuureen, suomalaisesta rukiista leivottu Juhla Jälkiuunipala sopii maltaisen makunsa ansiosta vahvojen makujen, kuten voimakkaiden juustojen ja graavatun kalan kanssa nautittavaksi. Oululainen Juhla Jälkiuunipalassa on ainoastaan viisi raaka-ainetta: täysjyväruis, ruismallas, vesi, hiiva ja suola. Oululainen Jälkiuunileipäpala on lisäaineeton. Runsaskuituinen leipäuutuus sisältää kuitua peräti 17 %.

Oululainen Jälkiuunileipäpala on leivottu Fazerin Lahden leipomossa.

Fazer Jyväinen Kaurapiirakka 6 kpl, 220 g

Fazer Jyväinen Kaurapiirakka on leivottu ohueen rukiiseen kuoreen. Kaurainen täyte, jossa mukavaa suutuntumaa tuovat runsaat jyvät ja siemenet, on hyvänmakuinen ja terveellinen.

Piirakassa on runsaasti kauranjyviä sekä auringonkukan-, pellavan- ja kurpitsansiemeniä, ja jyvien ja siementen osuus on peräti 23 %. Runsaskuituisessa kaurapiirakassa on kuitua 6 %. Se on laktoositon ja säilöntäaineeton.

Fazer Jyväinen Kaurapiirakka on leivottu Fazerin Lappeenrannan leipomossa.

Fazer Juuressämpylä Eväs kana-juures-lehtikaali, 160 g
Fazer Juuressämpylä Eväs tomaatti-feta-rucola, 163 g

Fazer Juuresleipä -perhe laajenee mukaan otettaviin välipaloihin. Fazer Juuressämpylä Eväs on valmiiksi täytetty sämpylä, joka on helppo ottaa mukaan ja nauttia kätevästi suoraan pakkauksesta. Valittavana kaksi uutta herkullista makua: kana-juures-lehtikaali ja tomaatti-feta-rucola.

Fazer Juuressämpylä Eväs kana-juures-lehtikaalin täytteenä paahdettua kotimaista kanaa, porkkansuikaleita ja lehtikaalisilppua. Täyttävä välipala, joka on laktoositon ja maidoton.

Fazer Juuressämpylä Eväs tomaatti-feta-rucolan täytteenä on puolikuivattua tomaattia, fetajuustoa paloina ja tuoreita rucolan lehtiä. Kasvisvaihtoehto. Täyttävä laktoositon välipala.

Pakasteuutuudet tammikuusta 2017 lähtien

Fazer Kestileipä, 7 x 490 g

Fazerin Kestileivässä on täyteläinen maku, mehevän tiivis sisus ja vahva rapea kuori. Leipä on sulattamalla valmis 90 minuutissa ja sen voi halutessa paistaa 210-230O lämmössä 10 minuutin ajan. Tuote on laktoositon ja maidoton.

Fazer Kolmen Juuston Sämpylä, 30 x 70 g

Fazerin Kolmen Juuston sämpylöiden pehmeä, mehevä ja herkullinen sämpylä sisältää kolmea juustoa: goudaa, maasdamia ja emmentalia. Sämpylöissä on suolaa vain 0,7 %. Vain 60 minuutin sulatus ja sämpylät ovat valmiita herkuteltavaksi.

Lisätietoja

Fazer Juuresleipä: Senior Brand and Portfolio Manager, Vilhelmiina Erkkola, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 351 9378

Pakasteleivät ja Fazer Jyväinen Kaurapiirakka: Senior Brand and Portfolio Manager, Thomas Sainio, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 679 1099

Oululainen –tuotteet: Senior Brand and Portfolio Manager, Laura Siltanen, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 777 2817

Tiedottaja Taina Lampela-Helin, Fazer-konserni, puh. 040 6684600
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat

www.fazergroup.com/pictures,”Media_Press”,”Bread novelties, Spring 2017”

viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli yli 1,5 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää