Jenni Gallagher nimitetty Fazer-konsernin henkilöstöjohtajaksi ja Executive Vice Presidentiksi

Jenni Gallagher on nimitetty Fazer-konsernin henkilöstöjohtajaksi ja Executive Vice Presidentiksi sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi 1.3. 2021 lähtien.

Jenni Gallagherilla on vankka kokemus HR-johtajana, ja hänellä on vahvaa näyttöä HR-toimintojen johtamisesta monesta dynaamisesta ja kansainvälisestä ympäristöstä. Hän on ollut Fazerin palveluksessa vuoden 2019 alusta ja toiminut Fazer Makeisten henkilöstöjohtajana ja vastannut konsernin kyvykkyyksien ja osaamisen johtamisesta. Tätä ennen hän on muun muassa toiminut useissa HR-johtotehtävissä eri maissa L’Oréalilla.

Christoph Vitzthum, Fazerin konsernijohtaja kommentoi: “Henkilöstöjohtajalla on hyvin tärkeä rooli transformaatiossamme moderniksi, brändivetoiseksi kuluttajayhtiöksi, jolla on vahvat arvot ja yhtenäinen kulttuuri. Jenni on kokenut HR-johtaja, jolla on vahvaa näyttöä osaamisestaan. Olen erittäin iloinen toivottaessani Jennin tervetulleeksi hänen uuteen rooliinsa.”

Joséphine Mickwitz, Executive Vice President, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Fazer-konserni, josephine.mickwitz@fazer.com, puh. 0400 784 889
Fazerin mediapuhelin puh. 040 6682 998 arkisin klo 8 - 16 ja osoitteessa media@fazer.com