• Fazer Group/

Karl Fazer Cafén hääkakku-tastingit alkavat taas - Tastingeissa maistellaan tulevan kauden hääkakkutrendejä ja nähdään huikeita sokerikoristeluja

Fazerin viime vuonna käynnistämät hääkakku-tastingit saavuttivat huikean suosion hääparien ja muiden kakkujen ystävien keskuudessa. Nyt supersuositut tastingit tulevat taas.

Tastingissa tulevat hääparit ja muut tärkeät makutuomarit pääsevät maistelemaan Fazerin kauden hääkakkuja kahvin ja kuohuvan kera. Tastingit alkavat tammikuussa ja päättyvät kesäkuun alussa. Kluuvikadun perinteikkäässä Karl Fazer Caféssa järjestettävien hääkakku-tastingien tarkoituksena on auttaa morsiuspareja löytämään Fazerin kondiittorimestarin Eero Paulamäen avulla juuri se oikea, omiin hääjuhliin sopivin kakku.

Makuelämysten ja valintojen viidakossa Fazer haluaa tehdä kakun valinnasta aavistuksen helpompaa järjestämällä koko kevään ajan noin kaksi kertaa kuussa hääkakku-tastingit, joissa maisteltavana on viisi erilaista hääkakkua.

Jokaisesta Karl Fazer Cafén kakusta voi myös muokata mieleisensä esimerkiksi vaihtamalla täytettä, kuorrutusta tai koristeluita. Kondiittorin kanssa voi myös suunnitella oman, täysin uniikin kakun.

Kakkutrendit vaihtelevat ja uutuutena tälle kaudelle esittellään uniikit sokerikoristelut.

”Koristelusta saa melkeinpä millaisen vain; joutsenparin, kukkia, perhosia tai vaikka korun muodon. Sokerikoristelu sopii kauniisiin kakkuihin lasimaisella, lähes läpinäkyvällä olemuksellaan”, Paulamäki kuvailee.

Varaa paikkasi - ilmoittautuminen avataan 13.1.2016

Jokaiseen tastingiin mahtuu mukaan 25 henkilöä kerralla. Herkullisesta tastingista peritään 12 euron osallistumismaksu, kuohuviinin kanssa 16 euroa. Osallistuminen ei velvoita tilaamaan kakkua. Tilaa on rajallisesti, varaa paikat omalle seurueelle ajoissa. Lisätiedot ja ilmoittautumiset osoitteessa www.fazer.fi/kakkutasting

Median edustajat voivat ilmoittautua osoitteeseen: laura.totterman@fazer.com

Hääkakku-tastingin kakut

Fraisier
Klassinen mansikka-pistaasikakku ranskalaiseen tyyliin.
Vaniljamousseline Madagascarin vaniljasta, tuoretta mansikkaa ja pistaasipohja
L, G

Orange
Elegantti appelsiini-suklaakakku.
Vaniljainen suklaa-cremeaux, appelsiinicurd ja tumma suklaamousse, sacher-tyyppinen suklaapohja

Berries ‘n champagne
Ylellinen valkosuklaa-samppanjakakku kauden marjoilla.
Vadelmavanukas, valkosuklaa-samppanjamousse, kotimaisia kauden marjoja, gluteeniton mantelipohja

Violet
Mustaherukka-maitosuklaakakku.
Mustaherukkamousse, maustettu maitosuklaa-cremeaux, toffee crisp, Dumle-keksipohja

Confectioner's special
Jokaisessa tastingissa vaihtuva yllätyskakku!

Suurimmasta osasta kakkuja voidaan tehdä myös gluteeniton versio ja tarvittaessa kakuista voidaan tehdä myös maidoton versio.

Laura Tötterman, viestintäpäällikkö, Fazer-konserni, laura.totterman@fazer.com, p. 044 711 9550

Painokelpoisia kuvia:
www.fazergroup.com/pictures, ”Media_Press” ”Karl Fazer Café”

www.fazer.fi/kakkutasting
www.fazer.fi/karlfazercafe

#fazercafe, #tastedreaming, #kakkutasting

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli yli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää