• Fazer Group/

Keväällä herkutellaan Fazer Leipomoiden uutuuksilla ja nautitaan lisääntyvästä päivänvalon määrästä

Keväthanget ja aurinko kutsuvat ulkoilemaan. Mikä onkaan mukavampaa vaikka hiihtolenkillä kuin pitää tauko ja nauttia reppuun pakatut eväät ja höyryävän kuumaa juomaa.
Reissumiehen uusi Ruissämpylä ja Real Kaura-Ruis antavat energiaa kotimatkalle. Kuppi kuumaa ja Pullava Dallaspitko, kätevästi pienessä koossa, virkistävät taukohetkeä.  Lisää maistuvia vaihtoehtoja löytyy Fazer Leipomoiden kevään runsaasta uutuustuotevalikoimasta.

Tuotteet ovat saatavilla kaupoissa
30.1. lähtien.  (Fazer Korvapuusti ja Fazer Suklaabrownie jo 2.1.2014 alkaen)

Rukiin voimaa pehmeässä sämpylässä
Oululainen Reissumies Ruissämpylä 4 kpl 280 g
Reissumies näyttää nyt pehmeämmän puolensa. Reissumies Ruissämpylässä yhdistyvät rukiin voima ja sämpylän pehmeys. Suomessa leivottu sämpyläuutuus on runsaskuituinen ja tosi rukiinen; leivontaan käytetyistä jauhoista ruista on peräti
95 %. Valmiiksi halkaistusta sämpylästä syntyvät maistuvat eväsleivät jokaiseen reissuun. Täytä sämpylä vaikka juustolla ja kinkulla, sujauta takaisin pussiin ja pakkaa kunnon eväät mukaasi.

Hyvän olon leipä
Fazer Real Kaura-Ruis 420 g
Jo legendaksi muodostunut Real Ruis saa nyt vaaleamman, lempeämmän makuisen sisaren. Kauran ystävät ilahtuvat tästä herkullisesta hyvinvointileivästä. Real Kaura-Ruis on leivottu 100 %:sti täysjyväviljasta, josta kauraa on 65 % ja ruista 35 %. Uutuus on runsaskuituinen ja koostumukseltaan Real Rukiin tapaan kostean maukas. Fazerin Lahden leipomolla leivottu Real Kaura-Ruis sisältää runsaasti kauran luontaista betaglukaania, joka auttaa hallitsemaan kolesterolia. Kokeile tätä hyvän olon leipää esimerkiksi avokadoviipaleiden kanssa.

Helppoa leipää arkeen
Oululainen Pehmo viipaleet 450 g
Oululainen leipoi tämän uutuusleivän lapsiperheiden tarpeisiin. Pehmeys, valmiit viipaleet sekä joka suuhun sopiva maku yhdistyvät tässä mainiossa arkileivässä. Pehmo Viipaleet leivotaan Suomessa 100 %:sti kotimaisesta viljasta.

Valloittava pikkupitko
Oululainen Pullava Dallaspitko 250 g
Oululaisen leipurit leipoivat uuteen pikkupitkoon Pullava -pitkojen ja Dallaspullan parhaat ominaisuudet: pehmeän ja mehevän Pullava -taikinan sekä aidon ja alkuperäisen Dallas-täytteen. Lahdessa leivottu Pullava Dallaspitko on kätevä kahvipöydän herkku – taita ja nauti.

Lanseerauksen yhteydessä radiossa soi jälleen Pu-Pu-Pu- Pullava –rallatus.

Ripaus luksusta arkeen
Fazer Marianne Minttusuklaaleivos 2 kpl, 180 g
Herkkusuiden suosikiksi noussut Fazer Marianne Minttusuklaakakkurulla on nyt kätevästi leivoskoossa. Kahden leivoksen pikkupakkaus on täydellinen yhden tai kahden hengen hemmotteluhetkiin. Uutuusleivoksessa on Fazer Marianne-makeiselle ominainen tumma suklainen sisus sekä piparminttucrushilla koristeltu pinta muodostavat hurmaavan kokonaisuuden. Hemmottele ystävääsi ystävänpäivänä, yllätä äiti äitienpäivänä tai tuo omaan arkeesi ripaus luksusta.

Keväisen kausimaun paluu
Oululainen Pullava Taittopalat Rahka-persikkapitko 420 g
Suuren suosion saavuttanut Pullava Rahka-persikkapitko saapuu jälleen kauppoihin pullafaneja ilostuttamaan.

Uudistunut suosikkituote, jonka kuluttajat löytävät päivittäistavarakaupan paistopisteistä, sekä myös kahviloista ja huoltoasemilta.

Entistäkin herkullisempi
Fazer Korvapuusti 110 g
Suosittu Fazer Korvapuustimme on nyt entistäkin herkullisempi runsaamman koristelun ansiosta.

Kahviloista ja huoltoasemilta löytyvä herkullinen uutuus:

Suklaanystävän unelma
Fazer Suklaabrownie 75 g
Fazer Suklaabrownien on todellinen suklaaystävän unelma. Suklaabrownie, jonka päällä toffeekastiketta, kakkupaloja, pecanpähkinää, sokerikuorruteraitoja – todellinen makeannälän sammuttaja. Nauti esimerkiksi Cappuccinon kera hyvässä seurassa.

Juhli Runeberginpäivää, laskiaista ja vappua Fazerin klassikkoherkuilla!

Fazer Runebergintorttu
Fazerin Runebergintorttu on useana vuonna valittu markkinoiden maukkaimmaksi ja herkullisimmaksi tortuksi. Tämän tortun jo vuodesta 1975 käytössä ollut resepti muistuttaa hyvin läheisesti Fredrika-rouvan alkuperäistä reseptiä. Fazer Runebergintortut leivotaan Suomessa.

Fazer Laskiaispulla
Fazer Laskiaispullat leivotaan Suomessa ja täytetään aidolla kermalla sekä raikkaan mansikkaisella hillolla tai mantelimassalla. Tuote on kokonaan laktoositon ja sopii siksi jokaiseen laskiaisriehaan.

Fazer Tippaleipä
Hurmaavat, ohuen rapeat Fazer Tippaleivät leivotaan Suomessa samalla uniikilla reseptillä, jolla ne on loihdittu 60-luvulta asti.

Lisätietoja
Fazer-tuotteet: Marketing Manager, Lotta Holmaheikki, Fazer Brands Suomi, puh. 050 520 3151
Oululainen-tuotteet: Senior Brand Manager, Iisa Brofeldt, Fazer Brands Suomi, puh. 040 744 6905
Pakastetuotteet: Senior manager, Portfolio, Bakeries, Åsa Andréasen, Fazer Brands Suomi, puh. 040 516 9981
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, puh. 050 380 4996
etunimi.sukunimi@fazer.com

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazer.fi/media, ”Media_Press”, ”Bread novelties, Spring 2014”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Inspiraatiota ja reseptejä leivästä: www.fazer.fi/leipa

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu, ravintola- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin ja osaaviin ihmisiin. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konserni toimii kahdella liiketoiminta-alueella. Fazer Brands on tunnettu maukkaista leipomotuotteista ja makeisista. Fazer Food Services tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluita sopimusruokailussa. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä.