Kluuvikatu soi sinisenä – vielä ehdit mukaan soittamaan!

Katso video
Facebook: https://www.facebook.com/photo.php?v=10151806813773728&set=vb.143548562358764&type=3&theater
YouTube:http://youtu.be/6fwXgsiBuoE

Kluuvikatu syttyi eilen illalla kuuden aikaan siniseen tunnelmaan, kun kaupunkilaiset saivat omalla kännykällään soitella Fazerin Sinisen tunnusmelodiaa. Innokkaita soittajia oli jonoksi asti ilta kymmeneen. Valo- ja musiikkiteoksessa soittaminen on kaikille avointa vielä tänään ja huomenna lauantaina klo 18–22.

Melodian sävelet sytyttivät Kluuvikatu 3:n Karl Fazer Cafén valot nuotti kerrallaan. ”Innokkaita soittajia oli koko ajan jonoksi asti ja saimme erittäin ihastuneita kommentteja. Uudenlainen kokemus tuntui ilahduttavan kovasti”, kertoo senior brand manager Jonna Pelvo Fazerilta.

Fazerin Sininen tunnetaan herkullisesta maitosuklaamausta mutta myös tunnusmelodiastaan, joka on värittänyt brändin nostalgisia mainoksia vuosikymmenten varrella. Suosikkisuklaan teemana on tänä syksynä musiikki. Fazerin Sinisen tunnusmelodian lauloi tunnetuksi Katri Helena 1970-luvulla.

Senior Brand Manager Jonna Pelvo, Fazer Brands, p. 046 851 5911
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, p. 050 380 4996
www.fazerinsininen.fi

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu-, ravintola- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin ja osaaviin ihmisiin. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin. Fazer-konserni toimii kahdella liiketoiminta-alueella. Fazer Brands on tunnettu maukkaista leipomotuotteista ja makeisista. Fazer Food Services tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluita sopimusruokailussa. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli
15 000 henkeä.

Yrityksestä

Fazer-konserni Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, joilla kehitetään tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Fazer keskittyy kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaan uudistuen moderniksi vastuulliseksi ruokayhtiöksi, jolla on yhteinen suunta. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.