Kohti Stuttgartia: Tervetuloa maistamaan Fazer Culinary Teamin olympiamenu

Vuonna 2016 olympiakultaa ja 2018 MM-hopeaa voittanut Fazerin kokkijoukkue tähtää jälleen menestykseen arvokisoissa: helmikuussa 2020 Stuttgartissa maailman parhaat keittiömestarit ottavat mittaa toisistaan.

Fazer Culinary Team toivottaa sinut tervetulleeksi maistamaan vielä huippusalaisen kisamenun ja kuulemaan joukkueen kuulumisia. Joukkuetta luotsaa keittiömestari Tapio Bergström, joka on aiemmin ollut mukana voitokkailla kisamatkoilla joukkueen jäsenenä. Inspiraationa menulle on toiminut kilpailun teema ”Roots”.

Aika: torstai 17.10.2019 klo 15 - 17
Paikka: Fazer 8th Floor, Stockmann, Aleksanterinkatu, Helsinki

15 - 15.45 Tervetulomalja ja Fazer Culinary Teamin kuulumisia

15.45 - 17 Sukellus kisaruuan saloihin

Lämpimästi tervetuloa!
Fazer Culinary Team Finland

Pyydämme ilmoittautumaan viimeistään torstaina 10.10. osoitteeseen media@fazer.com p. 040 668 2998 (arkisin klo 8-16)

Median haastattelupyynnöissä voit olla yhteydessä: Markkinointi- ja viestintäjohtaja Satu Ikäheimo, Fazer Food Services satu.ikaheimo@fazer.com p. 050 380 4996

Voit tutustua joukkueen jäseniin ja seurata joukkueen matkaan kohti helmikuun IKA/Culinary Olympics -kisoja verkkosivuillamme osoitteessa: www.fazerfoodservices.com/fi/fazerculinaryteam

Yrityksestä

Fazer-konserni Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Toteuttaakseen visionsa Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 8 500 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.