Kohti Stuttgartia: Tervetuloa maistamaan Fazer Culinary Teamin olympiamenu

Vuonna 2016 olympiakultaa ja 2018 MM-hopeaa voittanut Fazerin kokkijoukkue tähtää jälleen menestykseen arvokisoissa: helmikuussa 2020 Stuttgartissa maailman parhaat keittiömestarit ottavat mittaa toisistaan.

Fazer Culinary Team toivottaa sinut tervetulleeksi maistamaan vielä huippusalaisen kisamenun ja kuulemaan joukkueen kuulumisia. Joukkuetta luotsaa keittiömestari Tapio Bergström, joka on aiemmin ollut mukana voitokkailla kisamatkoilla joukkueen jäsenenä. Inspiraationa menulle on toiminut kilpailun teema ”Roots”.

Aika: torstai 17.10.2019 klo 15 - 17
Paikka: Fazer 8th Floor, Stockmann, Aleksanterinkatu, Helsinki

15 - 15.45 Tervetulomalja ja Fazer Culinary Teamin kuulumisia

15.45 - 17 Sukellus kisaruuan saloihin

Lämpimästi tervetuloa!
Fazer Culinary Team Finland

Pyydämme ilmoittautumaan viimeistään torstaina 10.10. osoitteeseen media@fazer.com p. 040 668 2998 (arkisin klo 8-16)

Median haastattelupyynnöissä voit olla yhteydessä: Markkinointi- ja viestintäjohtaja Satu Ikäheimo, Fazer Food Services satu.ikaheimo@fazer.com p. 050 380 4996

Voit tutustua joukkueen jäseniin ja seurata joukkueen matkaan kohti helmikuun IKA/Culinary Olympics -kisoja verkkosivuillamme osoitteessa: www.fazerfoodservices.com/fi/fazerculinaryteam

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.