Kohti Stuttgartia: Tervetuloa maistamaan Fazer Culinary Teamin olympiamenu

Vuonna 2016 olympiakultaa ja 2018 MM-hopeaa voittanut Fazerin kokkijoukkue tähtää jälleen menestykseen arvokisoissa: helmikuussa 2020 Stuttgartissa maailman parhaat keittiömestarit ottavat mittaa toisistaan.

Fazer Culinary Team toivottaa sinut tervetulleeksi maistamaan vielä huippusalaisen kisamenun ja kuulemaan joukkueen kuulumisia. Joukkuetta luotsaa keittiömestari Tapio Bergström, joka on aiemmin ollut mukana voitokkailla kisamatkoilla joukkueen jäsenenä. Inspiraationa menulle on toiminut kilpailun teema ”Roots”.

Aika: torstai 17.10.2019 klo 15 - 17
Paikka: Fazer 8th Floor, Stockmann, Aleksanterinkatu, Helsinki

15 - 15.45 Tervetulomalja ja Fazer Culinary Teamin kuulumisia

15.45 - 17 Sukellus kisaruuan saloihin