Kotimaisia leipomouutuuksia syksyn herkutteluun ja hyvinvointiin

Fazerin leipomouutuudet saapuvat kauppoihin syyskuun tullen. Kaikki alla esiteltävät uutuustuotteet on leivottu Suomessa Fazerin leipomoissa.

Valmistamme päivittäin yli kahtasataa eri leipomotuotetta suomalaisille. Kuuden leipomomme lisäksi leivomme myös 47 Fazer Lähileipomossa ympäri Suomen. Leivomme lähes kaikki leipämme, yli 95 %, Suomessa.

Fazer Puikula Jälkiuuni 6 kpl

Vihdoinkin pehmeämpi jälkiuunileipä! Uusi Fazer Puikula Jälkiuunileipä on koko perheelle maistuva jälkiuunileipä, joka on 100 % täysjyvärukiista leivottu, runsaskuituinen ja lisäaineeton.

Suomalaiset rakastavat jälkiuunileipää. Monelle, etenkin perheen pienimmille, se on kuitenkin liian kovaa nautittavaksi. Uudessa Fazer Puikula Jälkiuuni –leivässä jälkiuunileivän maku yhdistyy pehmeään suutuntumaan.

Fazer Puikula -leipien luonnon inspiroima muoto ja herkullisen viljaisat maut ovat tehneet siitä perheiden suosikin. Tuoteperheen makuvaihtoehdoista löytyy jokaiselle perheenjäsenelle helposti oma suosikki. Fazer Puikula on vähemmän kulmikkaan arjen puolestapuhuja. Reseptivinkkejä löydät verkkosivuiltamme  www.fazer.fi/puikula.

Oululainen Reissumies Kaurasämpylä 4 kpl

Reissumies -sämpylöitä on nyt kaksin kappalein. Tuttu Reissumies Ruissämpylä saa syksyllä kaverikseen uuden Kaurasämpylän, jossa on kauran voimaa pehmeässä muodossa. Uutuus on herkullisen kaurainen ja valmiiksi halkaistuna helppokäyttöinen vaikka eväsleipänä.

Oululainen Pehmo Viipaleet Kaura

Oululainen Pehmo Viipaleet Kaura on koko perheen maukas arkileipä. Ihanan pehmeä uutuus on leivottu Suomessa 100 % kotimaisesta viljasta.

Pullava Minipullat Mustikka-vadelma 8 kpl

Oululainen Pullava on nyt myös pikkupullaa. Uusissa Pullava Minipullissa on tuoretta pullaa ja tosi paljon hilloa. Näppärän kokoiset Minipullat ovat myös laktoosittomia ja sopivat siten koko porukan helpoksi herkuksi.

Kausimaku
Pullava Taittopalat Uuniomenapitko

Suosittu syysmaku Uuniomena palaa jälleen ilahduttamaan Pullava –pitkojen faneja. Raikasta omenatäytettä, täyteläistä vaniljakreemiä sekä päällä sokeripaahdettuja kaurahiutaleita.

Oululainen Reissumies Tosi Tumma Eväsleivät Härkä ja Juusto

Aidosti erilainen ruisleipä Reissumies Tosi tumma nyt valmiina Eväsleipinä.

Reissumies Tosi Tumma Eväsleipä Härkä on tuhti uutuus miehiseen makuun. Leivän välissä on kotimainen häränjauhelihapihvi (lihapitoisuus 83 %), maukasta edam-juustoa sekä herkullista kurkkumajoneesia.

Reissumies Tosi tumma Eväsleipä Juusto on ravitseva ja täysin lisäaineeton eväs. Se sisältää kotimaista kermajuustoa, rapsakan paprikasiivun ja täyteläistä levitettä.

Nämä kunnon eväät valmistetaan Suomessa kuten kaikki Reissumies-tuotteet.

tuotekehitysjohtaja Heli Anttila, Fazer Leipomot Suomi, puh. 040 752 0324
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Group, puh. 050 380 4996
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Lisätietoa ravitsemussuosituksista ja vinkkejä monipuoliseen leivänkäyttöön löydät osoitteesta fazer.fi/leipa

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazergroup.com/pictures, ”Media_Press”, ”Bread novelties, Autumn 2014”
viestintäkoordinaattori Minnamari Mattila, p. 046 851 3552

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer haluaa, että elämä maistuisi hyvältä joka päivä. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2013 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää