Lara Saulo nimitetty Fazer-konserniin tehtävään SVP, Transformation & Performance Improvement

Fazerin strategiassa korostuvat kasvu, kannattavuus ja kansainvälistyminen. Konserni kehittää toimintaansa kautta organisaation, mutta menestyminen tulevaisuudessakin vaatii jatkuvaa panostusta kyvykkyyksiin ja resursseihin sekä tapoihin, joilla kehitetään yhteisiä konserninlaajuisia aloitteita ja hyödynnetään resursseja yli liiketoiminta-aluerajojen mahdollisimman tehokkaasti. Lara Saulo on nimitetty Fazerille tehtävään Senior Vice President, Transformation & Performance Improvement sekä konsernin johtoryhmän jäseneksi.

Lara Saulo työskentelee tällä hetkellä The Boston Consulting Groupissa Global Client Team Senior Directorina ja vastaa yrityksen asiakaspalvelu-, revenue management- ja asiakkuuskäytäntöjen vahvistamisesta maailmanlaajuisesti. Sitä ennen hän työskenteli BCG Nordicsin COO:na.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on luoda makuelämyksiä. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää