Mats Liedholm nimitetty Fazer Ruotsin toimitusjohtajaksi

Mats Liedholm, Fazer Lifestyle Foodsin ja Fazer Ruotsin nykyinen toimitusjohtaja, siirtyy marraskuun alussa kokoaikaisesti Fazer Ruotsin toimitusjohtajaksi.

”Fazerin aseman vahvistaminen Ruotsin markkinoilla on keskeinen strateginen tavoitteemme, jonka saavuttaminen vaatii täyden huomiomme. Siksi Mats Liedholm siirtyy kokoaikaiseksi Fazer Ruotsin toimitusjohtajaksi”, Fazer-konsernin konsernijohtaja Christoph Vitzthum linjaa.

Fazer Ruotsin toimitusjohtajana Mats vastaa muun muassa Fazerin kokonaisvaltaisen aseman vahvistamisesta Ruotsin kuluttajatuotemarkkinoilla. Hän tulee tekemään läheistä yhteistyötä kaikkien Fazerin liiketoiminta-alueiden kanssa luodakseen entistä paremmat edellytykset Fazerin yhtenäiselle toiminnalle ja vuoropuhelulle ruotsalaisten asiakkaiden, kaupan yhteistyökumppaneiden sekä muiden keskeisten sidosryhmien kanssa.

Fazer Ruotsin toimitusjohtajana Mats raportoi Fazer-konsernin konsernijohtajalle, Christoph Vitzthumille ja on konsernin laajennetun johtoryhmän jäsen. Rekrytointiprosessi Fazer Lifestyle Foodsin uuden toimitusjohtajan nimittämiseksi on aloitettu.

Fazerin mediapuhelin palvelee ma–pe kello 8–16, puh. +358 40 668 2998, media@fazer.com