Nimityksiä Fazer Amica Oy:ssä

Sirpa Turunen on nimitetty liiketoimintajohtajaksi 1.8. alkaen vastuualueenaan Henkilöstöravintolat-sektori. Hän on aiemmin toiminut Fazer Amican avainasiakasjohtajana.

Päivi Harmaakorpi on nimitetty liiketoimintajohtajaksi 27.8. alkaen vastuualueenaan Palveluravintolat-sektori. Hän siirtyy Fazer Amicalle Oy Ferrosan Ab:n toimitusjohtajan tehtävistä.

Tuomo Antikainen on nimitetty viestintäpäälliköksi 1.6. alkaen.
Hän siirtyi Fazer Amicalle Suomen Posti Oyj:n tiedottajan tehtävistä.

Minna Mustakangas on nimitetty markkinointipäälliköksi 6.8. alkaen. Hän siirtyi Fazer Amicalle Vaasan & Vaasan Oy:n tuoteryhmäpäällikön tehtävistä.

Meja Hynynen on nimitetty markkinointisuunnittelijaksi 6.8. alkaen. Hän työskenteli viimeksi markkinointitehtävissä Eximia Oy:ssä.

Satu Suokas on nimitetty ostopäälliköksi 31.5. alkaen. Viimeksi Satu Suokas on työskennellyt Sodexholla eri ostotehtävissä.

Kirsi Lindberg on nimitetty Kahvila- ja ravintolasektorin controlleriksi 13.8. alkaen. Hän siirtyi Fazer Amicaan Luvata Groupista, jossa työskenteli laskennan kehityspäällikkönä ja controllerina.

Hanna-Mari Utunen on nimitetty kehityspäälliköksi 1.9 alkaen. Hanna-Mari Utunen siirtyy tehtäväänsä Fazer Amican Henkilöstöravintolat-sektorilta aluepäällikön tehtävistä.

Yrityksestä

Fazer-konserni Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.