Nimityksiä Fazer Amica Oy:ssä

Sirpa Turunen on nimitetty liiketoimintajohtajaksi 1.8. alkaen vastuualueenaan Henkilöstöravintolat-sektori. Hän on aiemmin toiminut Fazer Amican avainasiakasjohtajana ja aluepäällikkönä.

Päivi Harmaakorpi on nimitetty liiketoimintajohtajaksi 27.8. alkaen vastuualueenaan Palveluravintolat-sektori. Hän siirtyy Fazer Amicalle Oy Ferrosan Ab:n toimitusjohtajan tehtävistä. Aiemmin hän on työskennellyt myynnin ja markkinoinnin tehtävissä lääke- ja elintarviketoimialoilla.

Yrityksestä

Fazer-konserni Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Matkalla Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2019 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 9 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.