Pelastusharjoitus Fazerin tehdasalueella Vantaalla

Fazerin tehdasalueella Vantaan Vaaralassa järjestetään perjantaina 20.9. pelastusharjoitus yhteistyössä Helsingin pelastuskoulun ja Helsingin pelastuslaitoksen kanssa.

Alueella liikkuu pelastuslaitoksen henkilökuntaa ja pelastuskalustoa. Kyseessä ei ole oikea vaaratilanne eikä harjoituksesta aiheudu vaaraa naapurustolle. Fazer Experience -vierailukeskus toimii harjoituksen ajan normaalisti.

Avainsanat:

Yrityksestä

Fazer-konserni Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Toteuttaakseen visionsa Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 8 500 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.