Pelastusharjoitus Fazerin tehdasalueella Vantaalla

Fazerin tehdasalueella Vantaan Vaaralassa järjestetään perjantaina 20.9. pelastusharjoitus yhteistyössä Helsingin pelastuskoulun ja Helsingin pelastuslaitoksen kanssa.

Alueella liikkuu pelastuslaitoksen henkilökuntaa ja pelastuskalustoa. Kyseessä ei ole oikea vaaratilanne eikä harjoituksesta aiheudu vaaraa naapurustolle. Fazer Experience -vierailukeskus toimii harjoituksen ajan normaalisti.

Avainsanat:

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.