PRO 2018 -finaalissa kolme fazerilaista

Horeca-alan ammattilaisten tunnustuspalkintoa tavoittelee tänä vuonna kolme fazerilaista. Finaaliin pääsivät upeasti Heidi Heinonen, Benita Elomaa ja Teemu Hokkanen. PRO-tunnustukset jaetaan juhlallisissa merkeissä gaalaillassa, joka järjestetään torstaina 25. tammikuuta Wanhassa Satamassa Helsingin Katajanokalla. Toivotamme heille menestystä!

Sarja: Kahvilan työntekijä
Ehdokas: Heidi Heinonen, Fazer Ravintolat/ Fazer 8th Floor, Helsinki
Tutustu ehdokkaaseen:

Sarja: Ammattikeittiön työntekijä
Ehdokas: Benita Elomaa, Fazer Food Services Finland /Ravintola Toppen, Helsinki
Tutustu ehdokkaaseen

Sarja: Ammattikeittiön kokki
Ehdokas: Teemu Hokkanen, Fazer Food Services Finland / UPM Pääkonttori, Helsinki
Tutustu ehdokkaaseen:

Aromi-lehden vuosittaisessa kilpailussa on kaikkiaan 15 eri sarjaa, joissa huomioidaan eri tehtäväalueet, vastuut ja ammattinimikkeet. Horeca-alueen ammattilaista koostuva tuomaristo päättää tunnustuspalkinnon saajat äänimäärien ja perustelujen pohjalta.

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat:

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.