Rakastettu Dumle hyppää murokulhoon

Tänä syksynä herkkuaamiaiset ja välipalahetket saavat uuden vivahteen, kun murohyllyn uutuus, Dumle muro, saapuu kauppoihin. Makunystyröitä hivelevissä kaakaotäytemuroissa on reilusti täysjyväkauraa.

Aamiaiset ja välipalat kaipaavat toisinaan vaihtelevuutta ja erityistä herkullisuutta. Tänä syksynä murohyllyä monipuolistavat Dumle-murot ovat rapeita maitosuklaan ja toffeen makuisia täytemuroja, joissa on Dumlen rakastettu makumaailma.

Dumle on iloinen klassikko, joka ei aikuistu koskaan. Se sopii monenlaisiin herkutteluhetkiin, ja siksi tuttu suosikki saapuu nyt myös murojen maailmaan. Murot maistuvat kaikille, jotka rakastavat Dumlen maitosuklaan ja toffeen yhdistelmää.

Herkuttelumurot ovat runsaskuituisia, ja ne sisältävät 31 % täysjyväkauraa. Rapean kuoren sisällä on toffeen makuista täytettä.

Tuote on saatavilla 1.8.2024 alkaen.

Kuvat: https://fast.fazer.com/f/PXtd tai polulta https://www.fazergroup.com/fi/medialle

Kuvapankki – Public Image bank ‒ Media_Press ‒ Finland ‒ Dumle-murot

Median yhteydenotot:

Reeta Kylänpää, viestintäpäällikkö, Fazer Lifestyle Foods, reeta.kylanpaa@fazer.com, puh. 0400 270 559

Fazerin mediapuhelin palvelee ma-pe klo 8–16, puh. 040 668 2998, media@fazer.com

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle, yli 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Noin 5 000 omistautuneen ammattilaisemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjois-Euroopassa, minkä lisäksi tuotteitamme viedään yli 40 maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat konsernin arvoihin ja YK:n Global Compact -aloitteen periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2023 oli 1,2 miljardia euroa.

Northern Magic. Made Real.

Avainsanat: