Reissumies valloittaa lämpimien leipien markkinan

Fazer Pro esittelee valmiita ratkaisuja ja konsepteja ammattilaisille Gastro-messuilla 19. - 21.3.2014 Messukeskuksessa.  Fazer Pro on Fazer Leipomoiden ammattilaisasiakkaiden kokonaisuus. Messuilla lanseerataan uusi Reissumies-grillikonsepti, jonka avulla voi aloittaa lämpimien leipien myynnin huoltoasemilla, kahviloissa ja henkilöstöravintoloissa.

Uuden herkullisen grillikonseptin avulla kahvila tai huoltoasema voi tarjota asiakkaillensa lämpimän rukiisen välipalan. ”Kuluttajaa puhuttelee tunnettu Reissumies-brändi, terveellinen rukiinen vaihtoehto ja helppokäyttöisyys. Pariloitu lämmin Reissumies-leipä toimii myös lounaan korvikkeena. Lämpimän leivän voi valmistaa itse Reissumies-täysjyväruisleivästä tai käyttää valmiita jo markkinoilla olevia Reissumies-Eväsleipiä”, kertoo konseptipäällikkö Mari Raahenmaa Fazerilta

Konsepti pitää sisällään kaiken mitä kahvila tai huoltoasema tarvitsee aloittaakseen lämpimien Reissumies-leipien myynnin aina markkinointimateriaaleista, resepteihin ja grillitaskuihin asti. Fazer Pron osastolla (7c41) voi maistaa herkullisia lämpimiä Reissumies-leipiä ja tutustua tarkemmin konseptiin. Osastolla voi tutustua myös Olen Lämpöinen, Leipäpöytä ja Kahvileipä -konsepteihin.

Fazer Leipomoiden ammattilaisasiakkaiden kokonaisuus on saanut oman ilmeen ja nimen, Fazer Pro. Se auttaa asiakasta menestymään tuomalla valmiita ratkaisuja arkeen laadukkaiden tuotteiden lisäksi. Fazerin myynnin ammattilaiset ovat apuna auttamassa asiakasta kehittämään liiketoimintaa. Fazer Pro tarjoaa mm. valmiita konsepteja, reseptiikkaa sekä vinkkejä tuotteiden käyttöön.

Fazer Food Service Gastro-messuilla: Esittelyssä älykäs lounaslinjasto

Gastro Helsinki -messujen näytteilleasettajien uutuustuotenäyttelystä, Gastron parhaista löytyy Fazer Food Servicesin Smart Meal -ratkaisuun kuuluva älykäs lounaslinjasto. Älylinjastossa ruokailija saa heti tiedon, paljonko hän otti ruokaa ja mikä sen energiasisältö on. Otettuaan koko ateriakokonaisuuden hän voi tulostaa koko aterian ravintoainesisällön. Ratkaisu on kehitetty yhteistyössä Mikkelin Ammattikorkeakoulun ja Metoksen kanssa. Gastron parhaat valitsi ravintola-alan ammattilaisista koostuva raati. Smart Meal -ratkaisu on vielä kehitysvaiheessa.

Lisätietoja Reissumies-grillikonseptista:
konseptipäällikkö Mari Raahenmaa, Fazer Brands Suomi puh. 050 570 4
viestintäpäällikkö Satu Ikäheimo, Fazer Brands Suomi, puh. 050 380 4996
etunimi.sukunimi@fazer.com
www.fazerpro.fi

Lisätietoja Smart Meal -ratkaisusta:
Anu Kokko, johtaja, tarjooman kehittäminen, Fazer Food Services, puh. 040 504 2746
Laura Tötterman, tiedottaja, Fazer Food Services, puh. 044 711 9550
etunimi.sukunimi@fazer.com
www.amica.fi/alylinjasto

Painokelpoiset tuotekuvat
www.fazergroup.com/pictures, ”Media_Press”, ”Gastro 2014, Fazer”