Rolf Ladau lopettaa Fazerilla

Fazer Makeisten toimitusjohtaja ja Fazer-konsernin johtoryhmän jäsen Rolf Ladau on päättänyt lopettaa Fazerilla ja ottaa vastaan uuden tehtävän Pauligin konsernijohtajana. Rolf tuli Fazerille vuonna 2015. Hänen johdossaan Fazer Makeiset on kehittynyt hyvin ja vahvistanut asemaansa yhtenä Pohjoismaiden johtavista makeisyrityksistä. Rolf Ladaun viimeinen työpäivä Fazerilla on 15.3.2018.

”Kiitän Rolfia lämpimästi hänen panoksestaan Fazerilla ja toivotan hänelle menestystä uusissa haasteissa”, sanoo Fazerin konsernijohtaja Christoph Vitzthum.

Fazer Makeisten talousjohtaja Marko Bergholm toimii väliaikaisesti Fazer Makeisten toimitusjohtajana 8.1. alkaen.

Prosessi Rolf Ladaun seuraajan nimittämiseksi on aloitettu.

Ulrika Romantschuk, EVP, Viestintä- ja brändijohtaja, Fazer Group,

Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8-16, puh. +358 40 668 2998

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää