Rolf Ladau lopettaa Fazerilla

Fazer Makeisten toimitusjohtaja ja Fazer-konsernin johtoryhmän jäsen Rolf Ladau on päättänyt lopettaa Fazerilla ja ottaa vastaan uuden tehtävän Pauligin konsernijohtajana. Rolf tuli Fazerille vuonna 2015. Hänen johdossaan Fazer Makeiset on kehittynyt hyvin ja vahvistanut asemaansa yhtenä Pohjoismaiden johtavista makeisyrityksistä. Rolf Ladaun viimeinen työpäivä Fazerilla on 15.3.2018.

”Kiitän Rolfia lämpimästi hänen panoksestaan Fazerilla ja toivotan hänelle menestystä uusissa haasteissa”, sanoo Fazerin konsernijohtaja Christoph Vitzthum.

Fazer Makeisten talousjohtaja Marko Bergholm toimii väliaikaisesti Fazer Makeisten toimitusjohtajana 8.1. alkaen.

Prosessi Rolf Ladaun seuraajan nimittämiseksi on aloitettu.

Ulrika Romantschuk, EVP, Viestintä- ja brändijohtaja, Fazer Group,

Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@fazer.com

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin klo 8-16, puh. +358 40 668 2998

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Yrityksestä

Fazer-konserni Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tämän päivän Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita, kasvipohjaisia aterioita, maidottomia tuotteita, mukaan otettavaa ruokaa ja juomia sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin. Northern Magic. Made Real.