Saisiko olla yummy El Mud? Tai sweet Del Mu?

Fazer pisti sanat ja kirjaimet sekaisin – Dumlen uudet vaatteet inspiroivat päivittämään elämänviisauksia.

Dumle kannustaa nauttimaan elämästä ja säilyttämään lapsekkaan pilkkeen silmäkulmassa. Fazer pukee suositun Dumle-makeisen uusiin erilaisia vinkeitä sanoja sisältäviin kääreisiin ja innostaa luomaan vekkuleita sanayhdistelmiä – koska elämä ei ole niin vakavaa.

Vuoden alussa Fazer tuo kauppoihin tutun Dumle Original -maun aivan uusissa kääreissä. Kauppojen hyllyillä lapsenmielisiä herkkusuita houkuttelevat Dumlen sijaan Del Mu, El Mud, Dmule, Le Dum, Mulde ja Le Mud.

Makeiskääreiden yli 300 erilaisesta sanasta voi rakentaa toinen toistaan nokkelampia ja hauskempia elämänviisauksia, haikuja ja hokemia jääkaappirunouden tyyliin. Iloisen sanaleikin lopputuloksena myös tutut sanonnat saavat uusia hämmentäviä muotoja.

”A yummy mind will give you a positive life, vai miten se menikään? Kyse on aikuisten netti-ilmiöstä. Internet on täynnä elämänviisauksia ja inspiroivia lauseita, joita aikuiset rakastavat lukea ja jakaa. Koska Dumle on aikuistumista vastaan, käänsimme ilmiön päälaelleen. Odotamme innolla, minkälaisia luomuksia nokkelat Dumle-fanit keksivät – never grow up!”, kannustaa Fazerin Senior Brand Manager Kirsi Nordberg.

Dumle Twisted Cooking kääntää kokkaushetket päälaelleen

Dumle on tehnyt elämästä makeampaa jo vuosikymmenien ajan. Fazer Dumle Original -maun takana on salainen aromi, joka syntyi kahden vuoden huolellisen kehitystyön tuloksena. Yli 30 maassa myytävää suosittua makeista valmistetaan Vantaan Vaaralan tehtaalla 380 000 kappaletta vuosittain.

Dumlen ainutlaatuinen ja pettämätön maku on kääntänyt myös kokkaamisen päälaelleen. Dumle Twisted Cooking hullunkuriset kokkaushetket tarjoavat uusia ulottuvuuksia perinteisiin herkkuihin. Katso vinkeä tuulihattuohje alta ja ohjeet täältä!

Dumle-tuulihatut

250 ml vettä

100 g voita

130 g jauhoja

4 kananmunaa

0.5 teelusikallista leivinjauhetta

Täyte

25 kpl Fazer Dumle -makeisia

250 ml kuohukermaa

Kuorrute

50 ml kuohukermaa

4 kpl Fazer Dumle -makeisia

Hauskat sanaleikit villitsevät Dumle-faneja sosiaalisessa mediassa Pohjoismaiden lisäksi myös Saksassa, Virossa ja Puolassa. Sanoilla ja kirjaimilla leikkiminen kannattaa, sillä 1.1.–29.4.2018 välisenä aikana Dumlen Facebook-kanavissa voi osallistua hauskoihin kilpailuihin, joiden voittajien kesken arvotaan PlayStation 4 -pelikonsoleita VR-paketin kera.

Dumle Play with words -makeiset ovat saatavilla elintarvikemyymälöissä tammikuussa.

Lisää huimia Dumle Twisted Cooking -videoita ja reseptejä löydät täältä!

Liisa Eerola, Director, Confectionery Communications & Group Partnerships
liisa.eerola@fazer.com, p. +358 44 710 8860

Kuvia: http://www.fazergroup.com/fi/medialle/
Kuvapankki – media/press – Dumle Play with words

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksi- ja viljatuotteita sekä ruokailu- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazerin missio on Ruokaa, jolla on merkitys. Fazerin menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin, osaaviin ihmisiin ja vastuulliseen toimintatapaan.. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2016 oli 1,6 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 15 000 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.

Kun haluatte hyvää

Avainsanat: