Suomalaisten suosikkibrändi Fazerina nyt herkullisena granolana

Fazer tuo granolahyllyyn täysin uudenlaisen herkuttelugranolan, Fazerinan. Klassikkosuklaa Fazerina on yksi Fazerin rakastetuimmista brändeistä ja sen makumaailma on tuttu suomalaisille jo kahdeksalta vuosikymmeneltä. Uutuus on kaupoissa elokuussa 2021.

Herkuttelugranola erityisiin hetkiin

Fazer haluaa tuoda makuelämyksiä jokaiseen päivään. Silloin tällöin on ihana pysähtyä ja nauttia pienistä herkkuhetkistä. Fazerina Granola on vegaaninen herkuttelutuote, joka kiinnostaa myös muita kuin perinteisen granolan käyttäjiä. Fazerina Granola tarjoaa uudenlaisen herkutteluvaihtoehdon Fazerinan mausta nauttiville ja suklaan ystäville*.

Fazerina Granolassa yhdistyy Fazerinan rakastettu makumaailma sekä rapeaksi paahdettu täysjyväkaura. Uutuus sopii erityisen hyvin viikonloppuaamiaiselle, välipalaksi, jälkiruuaksi ja muihin herkutteluhetkiin. Granolaa voi nauttia maidon, jugurtin ja jäätelön kera, napostella sellaisenaan tai käyttää ainesosana leivonnassa.*

Fazerina on Fazerin ensimmäinen täytetty suklaapatukka, ja se on ollut suomalaisten suosikki jo vuodesta 1953. Klassikkosuklaa on vastustamaton yhdistelmä silkkistä tryffelitäytettä, hienostunutta appelsiinin makua ja maitosuklaata. Tällä hetkellä Fazerina-tuoteperheeseen kuuluu suklaapatukka, suklaalevy, konvehteja, keksejä ja jäätelö.

Fazerina Granola, 375 grammaa

Hurmaava yhdistelmä lempeän makuista, rapeaksi paahdettua suomalaista täysjyväkauraa, tummaa suklaata sekä raikkaita appelsiinin paloja.

Runsaskuituinen (8,2 g/100 g), vegaaninen ja vehnätön. Valmistuttaja Fazer Mylly, Suomi. Valmistettu Latviassa.

Tuotepakkaus on helppo avata ja sulkea. Tuote säilyy 12 kuukautta. Kierrätä pakkaus energiajätteeseen, sulkija metallinkeräykseen ja kansi muovinkeräykseen.

* Foodwest tutkimus 9/2020, N=220 konseptitestissä ja N=118 makutestissä.

Kategoriapäällikkö Annika Ratsula, Fazer Lifestyle Foods, annika.ratsula@fazer.com , puh. 040 740 0417

Fazerin mediapuhelin palvelee arkisin kello 8-16, media@fazer.com, puh. 040 6682 998

Fazerina Granola Fazerin verkkosivuilla:

Vastuullinen kaakaontuotanto:

Painokelpoiset tuotekuvat:

www.fazergroup.com/pictures -Media_Press_Fazerina_Granola_novelty_2021

Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: tuottaa ilon hetkiä ihmisille ympärillään. Toteuttaakseen visionsa Kohti täydellisiä päiviä Fazer luo uusia makuja, perinteitä ja ruokaelämyksiä. Luottamalla vankkaan perintöönsä, kuluttajalähtöisyyteen ja innovaatioihin, Fazer kehittää tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Haluamme ihmisten kokevan pohjoisen taian. Keskitymme kuluttajatuotteisiin. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä noin 40 maahan. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 1,1 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee lähes 8 500 henkeä. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja YK Global Compactin periaatteisiin.